Toon posts:

ISDN modem aan de praat krijgen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Jawel,

de mensen die nog gewoon lekker in willen bellen bestaan nog.

Ik ben op zoek naar de driver van het volgende modem. Ik hoop dat het genoeg gegevens zijn, ik heb zo snel niet meer gegevens voor handen:

Victory ISDN TA 128A (extern ISDN modem)

Als iemand ergens nog in een hoekje een driver heeft liggen dan zou ik deze graag willen ontvangen. Als het zo is dan moeten we maar even kijken hoe je hem bij mij krijgt.

Bij voorbaat dank!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 16:47

Yucko

One clown to rule them all !

Ik vind de drivers voor XP van het USB ISDN modem, en wel HIER.

Zelf een beetje googlen zou ook leuk zijn

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Verwijderd

Topicstarter
Ik dank je wel.

Maar ik wil wel graag de drivers voor de seriele versie. Ik wist niet eens dat er een USB versie van was. Mijn excuses.

Verwijderd

Topicstarter
En die stonden ook daar...

Mijn excuses.

Heel erg bedankt. En ik weet niet hoe je het gevonden hebt op Google, maar ik had zelf toch echt wel grondig gezocht.

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02 16:47

Yucko

One clown to rule them all !

Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 11:36:
Ik dank je wel.

Maar ik wil wel graag de drivers voor de seriele versie. Ik wist niet eens dat er een USB versie van was. Mijn excuses.
En ik wist niet dat je de seriele versie had (stond niet in openingpost)
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 11:38:
En die stonden ook daar...

Mijn excuses.

Heel erg bedankt. En ik weet niet hoe je het gevonden hebt op Google, maar ik had zelf toch echt wel grondig gezocht.
No prob. Zelf heb ik ook wel eens dat ik iets zoek, en het niet kan vinden ... hoe simpel het achteraf ook lijkt. Glad to be of some help :)

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  MacBook Air M4 13" -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

• epias
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Victory = Billion. Daar vind je dan ook de laatste drivers - www.billion.com .
Pagina: 1