Toon posts:

hoe ben je aan rc5 gekomen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
nou bij was het zo men broer zette het erop en zei dat die je computer schoon hield :)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Ik ben omgepraat. En daar heb ik flinke spijt van. Iedere dag weer plannen hoe ik die computers omgemerkt kan flushen zonder dat de beheerder het ziet... :(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 20 december 2000 19:16 schreef MOL het volgende:
Ik ben omgepraat. En daar heb ik flinke spijt van. Iedere dag weer plannen hoe ik die computers omgemerkt kan flushen zonder dat de beheerder het ziet... :(
w8 je een maandje :)

• RobzQ
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-12-2020

RobzQ

greedy as a pig

Kun je niet -hide gebruiken en automatisch laten fetchen en flushen?

On topic:

Via tweakers.net, zag het, las het & grazen maar }:O

..so be wary of any man who keeps a pig farm..

Verwijderd

Bij een mede grazer van mij hebben we dat makkenlijker opgelost.
Via een batch bestand update hij die koetjes op afstand, ze halen en sturen hun blokjes naar zijn hoofd koe en die stuurt de spullen via e-mail naar mij toe en ik geef hem weer nieuwe blokjes.
De systeem beheerder merkt er niets van en ook de andere niet.
Alle pjuters waar op het proggie draait hebben de program files map geshared staan en op passwoord beveiligd zodat alleen hij er in kan en als hij de update gedaan heeft dan reset hij zijn computer zodat alle verbindingen weer verbroken zijn.

Mocht je hier over meer willen weten laat het dan maar even weten en ik flans wel weer iets in elkaar.

• Tachyon
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 22:10

Tachyon

pop the glock

Alle pjuters waar op het proggie draait hebben de program files map geshared staan
En daar merkt de systeembeheerder niks van? Moet ie toch eens wat policies installeren...

If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.

• reiker
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:34

reiker

dan jij!

* reiker is zo'n duizend dagen geleden begonnen nadat er een interview met een of andere gast op de radio was...

Zo gezegd, zo gedaan.

Verwijderd

Ik had er eens wat over gehoord en gelezen en dacht ach lekker boeiend.. totdat ik de stats zag :o

• IceStorm
  • Laatst online: 08:15

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Na eerste 3 weken geen HOL van die stats te snappen toch maar even gekeken en toen mijn priemgetalletje ingeruild voor een }:O!

* IceStorm is stats-addict ;)

• Prozaq
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-04 16:25
Op een lente ochtend op het werk stonden er opeens twee coleagee achter mijn rug (robzq + devries48 gewapend met een floppie), rob leidde mij op de een of andere manier af, (met een frikandel volgens mijn maar da week niet meer precies), terwijl devries mijn pc assimileerde :)

Zo is het begonnen.. (overigens niet voor lange duur |:(, maar dat is een ander verhaal ;) )

• Marc H
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

Marc H

- - Is wakker - -

Iemand (Firefox?) begon in General Chat over Distributed.net, en of we intresse hadden om te joinen bij Team TUDelft!, omdat hij er al voor kraakte.

Omdat de meeste tweakers geen binding hadden met Team TUDelft! was er iemand die voorstelde om Team Tweakers.net op te richten, wat later omgedoopt is tot }:ODutch Power Cows}:O.

* Marc H H was vanaf het begin member van de DPC :)

Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.

• DJ
  • Laatst online: 14:36

DJ

Maat/collega (DeFFeR) kwam ermee aanzetten, en toen was ik verkocht :P

Meteen teampje opgezet, en grazen met die hap :7

DJ

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• NightBird
  • Laatst online: 24-05 19:05

NightBird

DPC-Crew Coding
Zie ook de frontpage poll op http://www.dutchpowercows.org/

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

ik zag een koetje staan op fokzine.nl, ben daarna wat gaan lezen en kwam toen bij tweakers.net uit.

ben eerst voor mezelf begonnen, maar heb wat vrienden en familie omgepraat om stoppen met seti en te beginnen met rc5.

Toen dat gelukt was heb ik samen met Syt, (een vriend) team Graasland opgericht!

en we doen nu aardig mee dacht ik zo!

we hebben een eigen site www.graasland.com met stats en een forum wat aardig bezocht word.

de voornaamste reden dat we ermee zijn begonnen zijn de STATS!

we grazen nu bijna een jaar en staan in de top 20 overall van DPC!

• DSmarty
  • Niet online
Zo'n 600 dagen geleden heeft iemand mij erbij getrokken, weet alleen niet meer wie :P

Verwijderd

/me is al heel lang geleden door Wildhagen geassimileerd.

Ik geef hem dan ook de schuld dat ik geen sociaal leven meer heb, stats, I need stats every hour of the day. Afkicken van crack is easier :)

• Cyberjunkie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12-2024
'k zag 2 maanden geleden een vaag forum op tweakers en daar werd gebabbeld over iets dat ik niet begreep. Daar houd ik niet zo van, dus ben ik mee gaan doen om tenminste al die opwinding en andere emoties te kunnen begrijpen.
En intussen ben ik dus ook helemaal aan de }:O inclusief een aantal collega's. En de best presterende collega weet niet eens dat ie koe heeft grazen hihihahawhooeahaha! >:)

Verwijderd

Ik las de DPCHP op de frontpage en besloot ook maar eens mee te gaan doen :)

Ik doe nu 265 dagen mee, en ik heb inmiddels al aardig wat mensen verslaafd gekregen..

We hebben inmiddels ook een Sub-Team opgericht en dat gaat lekker :D we gaan binnenkort milionair worden.

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Een aantal vrienden en bekenden van me zijn met hun universiteitsprojectgroep 1122 dagen gelden begonnen met kraken. Daar heb ik me bij aan gesloten en kraak daar al zo'n twee jaar. Tot ik via de stats en tweakers net verslaafd raakte aan de race to the top tussen de top tien teams. Uiteraard vond ik dat ik mijn bijdrage aan de DPC moest leveren en ik kraak nu dus ook voor de DPC.
B-)

• MOL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-11-2021

MOL

Eet je wel goed?

Om ff te reageren op de reacties:? : helaas pindakaas staan er meer 15 koeien van mij niet in een netwerk... :( Sneakernetten (handmatig fetchen/flushen) is de enige oplossing...

Niet dat het echt een probleem is. Gewoon een goeie administratie bijhouden op m'n Palmpje. Alleen die beheerder is lastig. Zit altijd raar naar mij te kijken. Ik doe namelijk altijd hetzelfde als ik achter die computers zit en ben binnen 2 minuten weer vertrokken :? Maja die lui daar hebben ook maar een Melkert baantje en alle computers doen het gewoon. Dus }:O

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 16:24

mees

Duuuussss...

Ehm, in april stukkie gelezen op tweakers.net, toen de hitparade eens bekeken....aangezien ik van stats houd....... :)

ben toen na een tijdje (3 dagen) gestopt, en graas nu weer sinds 2 weken... }:O

8 bitterballen = 1 byterbal

Verwijderd

Tja mn Opa was boer, en ik woonde mn leven lang al in de grote boze stad, en om toch iets van koeien mee te krijgen installeerde ik ook zo'n leuk icoontje in mn systray.
Later bleek dat daar ook stats en tweakers.net aan vastzaten, tja toen ben ik daar ook maar aan verslaafd geraakt.
Heb later uit liefde voor koeien zelfs het Nederlandes Koeien Chatkanaal opgericht, #DPC op irc.sorcery.net, kwamen daar allemaal van die gekken zeuren over stats enzo :(, ach ja, het hoort er dan maar bij denk ik dan.

ps. ik wacht nog steeds op de eerste bezoeker die meer om echte koeien geeft dan om die statsverslaafdmakende softwarematige koeiengekken ;)

• Gambit
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-05 10:30

Gambit

Voor mij het zelfde verhaal als voor Marc H.

If it is alive it can be killed

Pagina: 1