w8 je een maandjeOp woensdag 20 december 2000 19:16 schreef MOL het volgende:
Ik ben omgepraat. En daar heb ik flinke spijt van. Iedere dag weer plannen hoe ik die computers omgemerkt kan flushen zonder dat de beheerder het ziet...
Kun je niet -hide gebruiken en automatisch laten fetchen en flushen?Op woensdag 20 december 2000 19:16 schreef MOL het volgende:
Ik ben omgepraat. En daar heb ik flinke spijt van. Iedere dag weer plannen hoe ik die computers omgemerkt kan flushen zonder dat de beheerder het ziet...
On topic:
Via tweakers.net, zag het, las het & grazen maar
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Bij een mede grazer van mij hebben we dat makkenlijker opgelost.Op woensdag 20 december 2000 19:16 schreef MOL het volgende:
Via een batch bestand update hij die koetjes op afstand, ze halen en sturen hun blokjes naar zijn hoofd koe en die stuurt de spullen via e-mail naar mij toe en ik geef hem weer nieuwe blokjes.
De systeem beheerder merkt er niets van en ook de andere niet.
Alle pjuters waar op het proggie draait hebben de program files map geshared staan en op passwoord beveiligd zodat alleen hij er in kan en als hij de update gedaan heeft dan reset hij zijn computer zodat alle verbindingen weer verbroken zijn.
Mocht je hier over meer willen weten laat het dan maar even weten en ik flans wel weer iets in elkaar.
En daar merkt de systeembeheerder niks van? Moet ie toch eens wat policies installeren...Alle pjuters waar op het proggie draait hebben de program files map geshared staan
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Zo gezegd, zo gedaan.
Verwijderd
* IceStorm is stats-addict
Zo is het begonnen.. (overigens niet voor lange duur
Omdat de meeste tweakers geen binding hadden met Team TUDelft! was er iemand die voorstelde om Team Tweakers.net op te richten, wat later omgedoopt is tot }:ODutch Power Cows}:O.
* Marc H H was vanaf het begin member van de DPC
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Meteen teampje opgezet, en grazen met die hap
DJ
Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest
WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl
Verwijderd
ben eerst voor mezelf begonnen, maar heb wat vrienden en familie omgepraat om stoppen met seti en te beginnen met rc5.
Toen dat gelukt was heb ik samen met Syt, (een vriend) team Graasland opgericht!
en we doen nu aardig mee dacht ik zo!
we hebben een eigen site www.graasland.com met stats en een forum wat aardig bezocht word.
de voornaamste reden dat we ermee zijn begonnen zijn de STATS!
we grazen nu bijna een jaar en staan in de top 20 overall van DPC!
Verwijderd
Ik geef hem dan ook de schuld dat ik geen sociaal leven meer heb, stats, I need stats every hour of the day. Afkicken van crack is easier
En intussen ben ik dus ook helemaal aan de
Verwijderd
Ik doe nu 265 dagen mee, en ik heb inmiddels al aardig wat mensen verslaafd gekregen..
We hebben inmiddels ook een Sub-Team opgericht en dat gaat lekker
Niet dat het echt een probleem is. Gewoon een goeie administratie bijhouden op m'n Palmpje. Alleen die beheerder is lastig. Zit altijd raar naar mij te kijken. Ik doe namelijk altijd hetzelfde als ik achter die computers zit en ben binnen 2 minuten weer vertrokken
ben toen na een tijdje (3 dagen) gestopt, en graas nu weer sinds 2 weken...
8 bitterballen = 1 byterbal
Verwijderd
Later bleek dat daar ook stats en tweakers.net aan vastzaten, tja toen ben ik daar ook maar aan verslaafd geraakt.
Heb later uit liefde voor koeien zelfs het Nederlandes Koeien Chatkanaal opgericht, #DPC op irc.sorcery.net, kwamen daar allemaal van die gekken zeuren over stats enzo
ps. ik wacht nog steeds op de eerste bezoeker die meer om echte koeien geeft dan om die statsverslaafdmakende softwarematige koeiengekken
If it is alive it can be killed