Ik heb nu een paar maanden deze kaart dr inzitten. Tijd voor wat nieuws zou je zeggen
Maar ff geen geld voor.
Het gaat om een 256bit model met 8layer PCB. En die heb ik toen succesvol geflashed. Echter nu na een paar maanden gaat ie toch rare dingen doen.
Zodra ik een willekeurig direct3d of opengl spel start en er een poosje mee bezig ben (willekeurig tijdstip), dan loopt t beeld vast. Als de VPU recovery aanstaat dan helpt dat soms om door te starten maar vaak niet.
Is er iets waarmee ik kan testen of die videokaart gaar is ?
Ik heb memtest86 geprobeerd voor het geheugen. Specviewprf voor wat grafisch geweld, maar bij die tests kreeg ik geen fouten.
PC Alert4 geeft aan op de +3.3v=3.26 +5v=4.87 en +12v=11.76 (in idle toestand)
Heeft iemand misschien een club3d 9800se bios beschikbaar ?
Het gaat om een 256bit model met 8layer PCB. En die heb ik toen succesvol geflashed. Echter nu na een paar maanden gaat ie toch rare dingen doen.
Zodra ik een willekeurig direct3d of opengl spel start en er een poosje mee bezig ben (willekeurig tijdstip), dan loopt t beeld vast. Als de VPU recovery aanstaat dan helpt dat soms om door te starten maar vaak niet.
Is er iets waarmee ik kan testen of die videokaart gaar is ?
Ik heb memtest86 geprobeerd voor het geheugen. Specviewprf voor wat grafisch geweld, maar bij die tests kreeg ik geen fouten.
PC Alert4 geeft aan op de +3.3v=3.26 +5v=4.87 en +12v=11.76 (in idle toestand)
Heeft iemand misschien een club3d 9800se bios beschikbaar ?