Toon posts:

[winxp] Probleem met het schikken van pictogrammen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik iets vanaf het internet wil opslaan (rechtermuisknop--> doel opslaan als) Dan krijg je het schermpje te zien met de mappen waar je het op wil slaan. Normaal staan die mappen op alfabetische volgorde van A tot Z. Maar bij mij is het precies andersom. van Z naar A dus.

Maar als ik gewoon naar deze computer-->c schijf ga dan staan de mappen wel gewoon van A naar Z

Weet er iemand met welke instelling ik dat weer terug kan zetten dat die het weer laat weergeven van A tot Z

Ik hoop dat jullie aan deze informatie genoeg hebben anders hoor ik het wel
Alvast bedankt,
Crazytoyke

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 21:01

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Misschien gewoon in dat venster rechter muisknop en dan pictogrammen schikken :S

Speedtouch freak

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik idd al gedaan maar de volgende keer als ik dan iets wil opslaan is het weer precies hetzelfde probleem...

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je dat probleem ook als je het bestand direct op je C schijf op probeerd te slaan? Wat ik ervan heb gevonden geeft namelijk aan dat dit dialoogscherm gewoon de instellingen van de verkenner over hoort te nemen :) Kijk anders ook hier even tussen :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
ja het is dan in alle mappen of schijven. Maar in de verkenner word alles gewoon van A tot Z aangegeven