Toon posts:

Plexiplaat en siliconenlijm, houdt dat?

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Als je een mooi stuk uit je case hebt gezaagd en je gooit er een plexiplaat achter, is siliconenlijm dan voldoende om het ding op zijn plaats te houden? Ik wil aan alle kanten een: links, rechts en bovenop. Zullen die allemaal blijven zitten?

Verwijderd

ben ook benieuwd op de reacties

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

gewoon van dat kitspul d8 ik

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
nope

ik had gedacht dat het wel zou houden

tot ik gister opeens iets hoorden vallen
en toen was deze
<----
plaat dus losgeraakt!

• Wouter
  • Niet online
owja

ik wou nog ff zeggen dat het mij dus opviel dat er totaal geen kitresten op de plaat terug te vinden waren en alles nog op het metaal zat

het hecht dus niet

heb het nu vastzitten met van die grijze sterke tape van die reclame

Verwijderd

Topicstarter
Haha, LOL! :D

Kraaaaaaaaaak, knal!
Of klonk het iets anders?

Maar hoe dan vastzetten? Ik heb ook al mooie resultaten met schroeven gezien (symmetrisch vastschroeven).

• Wouter
  • Niet online
nah

tis maar plexiglas

was meer van;

kraaaaaaaaak..... poef

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
hmmm kit :( , nee geeft een smeerboel en lastig los te krijgen, helemaal als je bedenkt dat het plexi-glas :? (acrylglas bedoel je vast) nogal eens wil krassen als je niet voorzichtig genoeg bent! ja dan moet je alles losbreken. Ik heb het anders gedaan:
als je het gat erin hebt zitten, een stuk klem-bies in de randen, en in die klem-bies rand boor je mooi symetries een paar gaatjes, stop de acryl plaat erachter, en deze zet je dan mooi vast met INBUSBOUTJES en aan de andere kant MOERDOPPEN!, wel ff de boutjes op de goede lengte afslijpen :)
heb hem net af vandaag op deze manier, en het staat echt super!

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Mijn pleziglas zit vast met Siliconenkit. EN het hangt perfect hoor. Gewoon goed afnemen. Het zit zo vast als een muur.

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 20:51 schreef psygho het volgende:
plexi-glas :? (acrylglas bedoel je vast)
Nee plezi-glas. Dat is dat spul waar ze ook naambordjes van maken. En het heet echt Plexi-glas. Staat namelijk zo in mijn boek van de leveranceer.

Verwijderd

uhm , 2-componenten lijm (beter bekend als Epoxy of Mix-7) houd ook wel lekker ze !

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 20:55 schreef jordyb het volgende:

[..]
leveranceer.
leverancier bedoel je vast:P

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 00:57
oh, ben naar de GAMMA (ja ken niet zonder)
gegaan en het verschil tussen plexi og plezi of nou ja hoe het ook heten moge en tussen acrylglas was dat plexi dikker en veeeel duurder was ongeveer wel 26x!! dus ik d8, we nemen acrylglas! :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Op woensdag 20 december 2000 21:00 schreef icje het volgende:

[..]
leverancier bedoel je vast:P
Oeps typefoutje

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:49

Spooksel

Spooksel!

Op woensdag 20 december 2000 20:51 schreef psygho het volgende:
hmmm kit :( , nee geeft een smeerboel en lastig los te krijgen, helemaal als je bedenkt dat het plexi-glas :? (acrylglas bedoel je vast) nogal eens wil krassen als je niet voorzichtig genoeg bent! ja dan moet je alles losbreken. Ik heb het anders gedaan:
als je het gat erin hebt zitten, een stuk klem-bies in de randen, en in die klem-bies rand boor je mooi symetries een paar gaatjes, stop de acryl plaat erachter, en deze zet je dan mooi vast met INBUSBOUTJES en aan de andere kant MOERDOPPEN!, wel ff de boutjes op de goede lengte afslijpen :)
heb hem net af vandaag op deze manier, en het staat echt super!
NOT...
ik heb mijn plaat vast gekit... zit muurvast!
en losmaken is np. stanleymes d'r langs trekken en het is los... restanten zijn zo weg te schrapen (weet ik om dat een ruit al gemold had met gaten maken :))

anyway: check link in sig maar...

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Verwijderd

Die lijm is meer dan voldoende en sterk genoeg!!
>:)
Pagina: 1