Als je een mooi stuk uit je case hebt gezaagd en je gooit er een plexiplaat achter, is siliconenlijm dan voldoende om het ding op zijn plaats te houden? Ik wil aan alle kanten een: links, rechts en bovenop. Zullen die allemaal blijven zitten?
nope
ik had gedacht dat het wel zou houden
tot ik gister opeens iets hoorden vallen
en toen was deze
<----
plaat dus losgeraakt!
ik had gedacht dat het wel zou houden
tot ik gister opeens iets hoorden vallen
en toen was deze
<----
plaat dus losgeraakt!
Haha, LOL! 
Kraaaaaaaaaak, knal!
Of klonk het iets anders?
Maar hoe dan vastzetten? Ik heb ook al mooie resultaten met schroeven gezien (symmetrisch vastschroeven).
Kraaaaaaaaaak, knal!
Of klonk het iets anders?
Maar hoe dan vastzetten? Ik heb ook al mooie resultaten met schroeven gezien (symmetrisch vastschroeven).
hmmm kit
, nee geeft een smeerboel en lastig los te krijgen, helemaal als je bedenkt dat het plexi-glas
(acrylglas bedoel je vast) nogal eens wil krassen als je niet voorzichtig genoeg bent! ja dan moet je alles losbreken. Ik heb het anders gedaan:
als je het gat erin hebt zitten, een stuk klem-bies in de randen, en in die klem-bies rand boor je mooi symetries een paar gaatjes, stop de acryl plaat erachter, en deze zet je dan mooi vast met INBUSBOUTJES en aan de andere kant MOERDOPPEN!, wel ff de boutjes op de goede lengte afslijpen
heb hem net af vandaag op deze manier, en het staat echt super!
als je het gat erin hebt zitten, een stuk klem-bies in de randen, en in die klem-bies rand boor je mooi symetries een paar gaatjes, stop de acryl plaat erachter, en deze zet je dan mooi vast met INBUSBOUTJES en aan de andere kant MOERDOPPEN!, wel ff de boutjes op de goede lengte afslijpen
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Mijn pleziglas zit vast met Siliconenkit. EN het hangt perfect hoor. Gewoon goed afnemen. Het zit zo vast als een muur.
Verwijderd
leverancier bedoel je vast:POp woensdag 20 december 2000 20:55 schreef jordyb het volgende:
[..]
leveranceer.
oh, ben naar de GAMMA (ja ken niet zonder)
gegaan en het verschil tussen plexi og plezi of nou ja hoe het ook heten moge en tussen acrylglas was dat plexi dikker en veeeel duurder was ongeveer wel 26x!! dus ik d8, we nemen acrylglas!
gegaan en het verschil tussen plexi og plezi of nou ja hoe het ook heten moge en tussen acrylglas was dat plexi dikker en veeeel duurder was ongeveer wel 26x!! dus ik d8, we nemen acrylglas!
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
Oeps typefoutjeOp woensdag 20 december 2000 21:00 schreef icje het volgende:
[..]
leverancier bedoel je vast:P
NOT...Op woensdag 20 december 2000 20:51 schreef psygho het volgende:
hmmm kit, nee geeft een smeerboel en lastig los te krijgen, helemaal als je bedenkt dat het plexi-glas
(acrylglas bedoel je vast) nogal eens wil krassen als je niet voorzichtig genoeg bent! ja dan moet je alles losbreken. Ik heb het anders gedaan:
als je het gat erin hebt zitten, een stuk klem-bies in de randen, en in die klem-bies rand boor je mooi symetries een paar gaatjes, stop de acryl plaat erachter, en deze zet je dan mooi vast met INBUSBOUTJES en aan de andere kant MOERDOPPEN!, wel ff de boutjes op de goede lengte afslijpen![]()
ik heb mijn plaat vast gekit... zit muurvast!
en losmaken is np. stanleymes d'r langs trekken en het is los... restanten zijn zo weg te schrapen (weet ik om dat een ruit al gemold had met gaten maken
anyway: check link in sig maar...
Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl
Pagina: 1