Nou ben ik met mijn project bezig en wil ik een aantal UV lampen in mijn case hangen. CCFL's wil ik het liefst niet meer gebruiken omdat ik de bevestiging gewoon niet kan uitstaan. Dubbelzijdige tape "ligt mij nou niet echt lekker op de maag". En het gene waar ik me ook nog altijd aan erger zijn die inverters. Liever een iets groter lampje dan dat
. En als laatste nog, ik heb al een aantal ccfl's gehad die spontaan zijn gestopt met branden of gewoon een stuk minder fel branden. Niet echt betrouwbare dingen in mijn opzicht.
In mijn zoektocht naar een vervanger kwam ik een mooi lampje tegen op internet, namelijk:
Deze kan ook worden vastgeschroefd, geweldig
. Nu weet ik dat je ook van dit soort lampen hebt in deze vorm, maar dat staat me nu ook weer net niet aan.
Ik weet dat die lamp bedoeld is voor auto tuning, maar voor de rest? Heeft iemand enig idee waar dit soort lamp verkrijgbaar is, want ik vind hem erg
.
Ja, ik heb gesearched met google + got search
. En zeg nou niet dat ik wel ccfl's moet nemen om die of die redenen, want ik heb ervaring genoeg met die dingen (gebruikte ze al toen ze nog als losse buisjes te verkrijgen waren met de draadjes aan beide zijden eruit).
In mijn zoektocht naar een vervanger kwam ik een mooi lampje tegen op internet, namelijk:
Deze kan ook worden vastgeschroefd, geweldig
Ik weet dat die lamp bedoeld is voor auto tuning, maar voor de rest? Heeft iemand enig idee waar dit soort lamp verkrijgbaar is, want ik vind hem erg
Ja, ik heb gesearched met google + got search
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 00:42 ]