Toon posts:

[PC] Pirates of the Caribbean

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok .. alles geinstalleerd .. start em op .. zie ik heel snel iets van een rond geval rechts in beeld naar beneden zakken .. dan helemaal zwart. Druk ik op een toets, kom ik weer in windows terecht. Heb em al proberen te configureren en zelfs de Russische patch geinstalleerd, maar niks helpt.

Had wmp 9 en directX 9 al geinstalleerd.

Nieuwste videokaart drivers? No way, de nieuwste zijn helemaal niet beter voor mijn Geforce 4 TI4200 .. zou ik dan toch nieuwste drivers moeten downloaden?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:11
Zou het? Nee toch!

The devil is in the details.

• G F0rce 1
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 04-03-2015
[clue less fuck mode]
Nee, nieuwere drivers zijn slechter :>
[/clue less fuck mode]

I feel absolutely clean inside, and there is nothing but pure euphoria. - Alexander Shulgin

Verwijderd

http://pirates.bethsoft.com/main.html ?
[edit]
Ik neem aan dat je dit spel bedoeld ?

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 23:44 ]

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:51
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 23:36:
Nieuwste videokaart drivers? No way, de nieuwste zijn helemaal niet beter voor mijn Geforce 4 TI4200 .. zou ik dan toch nieuwste drivers moeten downloaden?
omg hehe :+

Ik durf het bijna niet te vragen, maar heb je al gezocht, of wat uitgeprobeerd ofzo? :P

Steam

Verwijderd

Errr wat vraag je nou precies. 'Ja hey het spel doet het niet, heb een Russische patch geprobeerd, want ja, Russisch is natuurlijk beter. Nieuwe drivers? Nee doe ik niet. Nieuw = slecht. Zou ik nieuwe drivers moeten installeren..'

Nou je zou natuurlijk eens even die nieuwe drivers kunnen proberen in plaats van gelijk zeggen nieuwer is slecht? Wel een Russische patch maar geen drivers!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

*zucht*

Probeer eerst eens "gewone patches" in plaats van rusische (zou bij onze lieve heer niet weten wat je met rusische patches wilt berijken... nouja... één ding dan, vaak is het een illegale patch, oftewel, NoCD patchcrack)
Probeer daarna eens met drivers te klooien.

Lukt het nog niet, open een nieuw topic met de acties die je zelf al hebt geprobeerd.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.