Ik heb een sblive value en een creative dxr3 mpeg kaart, maar krijg geen geluid...hoe moet ik de kabels aansluiten want op de mpeg kaart zitten ook twee rare kabeltjes...help !!!
Verwijderd
ja is wat ingewikkeld, want aan die geluidskabeltjes zitten vaak meerdere uitgangen, maar je moet van je dvdspeler een kabeltje naar je dxr3kaart trekken, je duwt die kabel(zwarte plug) in het gaatje waar cdin opstaat geloof ik, en dan trek je van je dxr3 kaart een kabeltje naar je sblive kaart. en dan duw je je speakers in de sblive, zo zit het, alleen effe proberen want is wat moeilijk uit te leggen want ik zit niet thuis en weet zo niet wat er precies bij die uitgangen staat geschreven zodat ik het echt duidelijk kan uitleggen, hopelijk heb je heir wat aan.
de groetjes
de groetjes
maar op de dxr3 zit toch geen cd-in ? die zit toch allen op de sblive ?
Verwijderd
ik heb het antwoord in de verkeerde topic gezet, was stom, het staat in het topic foutje onder deze nieuwsgroep, heb je nog meerr vragen mail me maar:
m-snijders@chello.nl
m-snijders@chello.nl
Verwijderd
RTFM (Read The Fucking Manual) 
Dus van DVD (zwarte plug) naar DXR3 (witte plug, cd1) en dan van DXR3 (witte plug, line-out) naar SBLive (zwarte plug, cd-in)
Dus van DVD (zwarte plug) naar DXR3 (witte plug, cd1) en dan van DXR3 (witte plug, line-out) naar SBLive (zwarte plug, cd-in)