Toon posts:

ervaringen met overstap Zonnet -> Tiscali?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn zonnet family abo loopt volgende maand af en ik wil m dus opzeggen.
is het inmiddels mogelijk om te switchen zonder al te veel weken zonder internet? Hoe moeilijk zijn zonnet en tiscali in die zaken?
en hoe lang zou dat ongeveer gaan duren?

Verwijderd

dat ligt eraan. als je binnen mxstream blijft is het tegenwoordig zo gepiept. da's nieuw van de KPN.

heb je nu zon via hun eigen netwerk, of wil je tiscali via hun eigen netwerk, dan kon het wel eens heel lang gaan duren. gaat binnenkort veranderen, dus het is heel zuur dat je zon maar 1x per jaar mag opzeggen.

//owja: het moge duidelijk zijn dat het aan tiscali niet gaat liggen. zij krijgen een nieuwe klant. ik heb vorige maand tiscali genomen, maar dan geen verhuis maar gewoon een nieuwe aansluiting: in drie dagen modem+internet.
en het geld is nog steeds niet afgeschreven :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 23:17 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Zonnet Family gaat niet via KPN maar via Versatel. Ik weet niet of die veel sneller zijn dan de KPN met het afsluiten van je verbinding, maar je moet toch al snel op 3 á 4 weken downtime rekenen. Versatel moet eerst de lijn vrij maken bij KPN voordat Tiscali erop kan. Is je lijn echter al vrij als je Tiscali aan gaat vragen dan zou het binnen ongeveer 2 weken kunnen, maar dat is dan wel rap ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
pfffff
3 a 4 weken down, dat komt niet goed uit met mn scriptie zeg!

weten jullie of t mogelijk is om nu op te zeggen en dan de afsluitdatum over 2 maanden te doen? dan is die 4 weken downtime precies in de vakantie...

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Bel Zonnet eens en vraag of dat mogelijk is ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
doe ik morgen
kon alleen niet wachten nu ik zo nieuwsgierig ben. Voor minder geld zou ik dan een 4mbit lijn ipv 768k hebben. niet verkeerd toch? ik baal alleen enorm van dat stilzwijgend jaarcontract

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 00:04:
doe ik morgen
kon alleen niet wachten nu ik zo nieuwsgierig ben. Voor minder geld zou ik dan een 4mbit lijn ipv 768k hebben. niet verkeerd toch? ik baal alleen enorm van dat stilzwijgend jaarcontract
als je het over tiscali prepay hebt: da's ook een stilzwijgend jaarcontract :)
dat je het even weet.

ik heb het vorige maand afgesloten, dit zijn de kleine lettertjes:
-gratis modem is usb. ethernetmodem (30 eur extra) is een dhcp-router (zyxel prestige 650R-31)
-je betaalt anderhalf jaar vooruit, en daarna nog 6 maanden het volle pond (je kan ook na een jaar opzeggen, maar dan ben je heel duur uit omdat je nog 6 maanden prepay hebt dan)
-overschrijden datalimiet kost 50ct/100mb, met een max van 12,50

Verwijderd

Topicstarter
weet iemand of je bij zonnet kunt opzeggen maar dan zo dat je de afsluitdatum een maand of 2 vooruit schuift? (zodat in augustus de overzetting kan plaatsvinden)
Pagina: 1