WC of niet?

Pagina: 1
Acties:

• Danjel
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:03
Hallo beste medetweakers.

ik ben op dit moment aan het denken om mijn pc watergekoelt te maken. niet zozeer omdat de CPU te warm is of veel herrie. (integendeel zelfs :*) )
maar nu zit ik met een vraag die misschien een van jullie wel kan oplossen.
Mijn Temps zijn: CPU: 20 tot 22 C (chilled) 30 tot 35 (stressed)
: Case: 22 tot 25 C
: HD : 25 C

dit is lucht gekoeld met de standaart Fan op de CPU die er ook standaart bij zit. nu heb ik alleen enkel 2 FAN's voor de airflow erin gezet. eentje laag onderin die naar binnenblaast en eentje hoog bovenin die warme lucht eruit blaast. dezen draaien nu allebei op 5 V.
mijn PC is hier onder eigenlijk super stil (voor zover ik weet wat een stille pc is).
heeft het nu wel zin om de boel te gaan WC'en? komen mijn CPU en HD temps dan lager?
natuurlijk heeft dit allemaal te maken met welke pomp en hoe goed stroomt het water enz enz enz. nu had ik het volgende setje ingedachten:
Radiator: Cooltek Liquidfreezer voor Chieftec behuizingen
PVC slang 8 mm. (8x1) - 1 meter (UV-sensitive oranje) (genoeg voor de hele case)
CPU blok: Magnum 478
Pomp: Eheim 1046
Waterreservoir voor Eheim 1046 / 1048 - aluminium
edit:
en natuurlijk alle andere kleinere onderdelen

heeft dit eigenlijk wel veel zin? word mijn Temp van de CPU dan niet hoger? ik twijfel omdat ie al zo laag is. als het ongeveer hetzelfde blijft dan doe ik het wel omdat ik dan weer ff wat te doen heb. als het alleen warmer op word doe ik het niet.

dus heeft dit eigenlijk wel veel zin?

[ Voor 3% gewijzigd door Danjel op 19-05-2004 21:23 ]

They who buy the dip, deserves the rip.

Verwijderd

Als je pc koel is, en je geen last van het geluid hebt.
Dan is het zonde van je geld, dan kan je beter nog wat hardware kopen.

Je pc is gewoon koel, met wc zal het mischien een paar graden omlaag gaan, maar veel scheelt het niet.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 21:23 ]

• Danjel
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 21:23:
Als je pc koel is, en je geen last van het geluid hebt.
Dan is het zonde van je geld, dan kan je beter nog wat hardware kopen.
mowah ik vind het niet zonde.
wat ik uiteindelijk wil halen is een CPU onder de 20 C wat me tot nu toe nog niet is gelukt. dus misschien is het wel haalbaar met Watercooling.

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 10:50
Het lijken mij mooie temps. Ik zou geen WC nemen daarom. En als je zelf al aangeeft dat je pc weinig geluid maakt, hoef je het daar ook niet voor te doen

Verwijderd

Waterkoeling is altijd stiller mits je stillere fans gebruikt (doh). Maar waar het op neer komt is dat je met minder geluid betere koeling hebt, als je het goed doet..

Dus heeft het zin? Ja.. :)

HD's waterkoelen is onzin imo.. Wat ook kan is dat je met hetzelfde geluid meer koeling heb en dus een sneller systeem...bijvoorbeeld. Of zelfs met minder geluid meer koeling..

Grofweg kun je zeggen dat er ongeveer 10 graden af kan onder dezelfde omstandigheden. Houd er rekening mee wanneer je dichtbij kamertemp zit dat de winst dan afneemt. Lager dan kamertemp kom je niet.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 21:26 ]

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-02 10:50
Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 21:24:
[...]

wat ik uiteindelijk wil halen is een CPU onder de 20 C wat me tot nu toe nog niet is gelukt. dus misschien is het wel haalbaar met Watercooling.
Met lucht of waterkoeling zal je nooit een temperatuur onder de omgevingstemperatuur halen

Verwijderd

Temps zijn wel erg laag..watvoor cpu is het?

• Danjel
Incubus666 schreef op 19 mei 2004 @ 21:26:
[...]

Met lucht of waterkoeling zal je nooit een temperatuur onder de omgevingstemperatuur halen
jammer :'(

Intel Pentium4 2.8GHz FSB800 (512Kb cache).

[ Voor 11% gewijzigd door Danjel op 19-05-2004 21:29 ]

Verwijderd

Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 21:28:
[...]

jammer :'(

Intel Pentium4 2.8GHz FSB800 (512Kb cache).
Je koelt met de omgevings temp.... Lager dan waar je mee koelt zul je niet komen nietwaar? ;)

Met water kun je die cpu wel lekker overklokken terwijl het stil blijft..dat is je winst. Doe je dat niet..lekker lucht houden. Water is veel werk en erg duur. Als je er dan niks mee doet is het zonde van je geld...

• allard_070
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:42
Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 21:24:
Als je kamertemperatuur al rond of boven de 20 graden is dan zul je ook geen 20 graden op je processor halen. Dan zou je met een peltier moeten werken of een water chiller, wat dus nog duurder is allemaal. Maar als je het geld ervoor hebt, waarom niet? Het is tenslotte ook wel een erg leuk gezicht. En je hebt weer iets om met je vrienden over op te scheppen :p

Voor wat meer informatie ff kijken in dit topic: [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel VIII[/rml]

• Danjel
allard_070 schreef op 19 mei 2004 @ 21:32:
[...]

Als je kamertemperatuur al rond of boven de 20 graden is dan zul je ook geen 20 graden op je processor halen. Dan zou je met een peltier moeten werken of een water chiller, wat dus nog duurder is allemaal. Maar als je het geld ervoor hebt, waarom niet? Het is tenslotte ook wel een erg leuk gezicht. En je hebt weer iets om met je vrienden over op te scheppen :p

Voor wat meer informatie ff kijken in dit topic: [rml][ WC] Het grote waterkoelingtopic deel VIII[/rml]
als ik waterkoeling erin ga zetten dan wel met dat setje wat ik aangaf. dit omdat ik hier bijna alleen maar goeie reacties overhoor. echt iets slechts nog nooit :Y) .

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-01 14:01

gakkethijs

niks

Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 21:21:
Hallo beste medetweakers.

ik ben op dit moment aan het denken om mijn pc watergekoelt te maken. niet zozeer omdat de CPU te warm is of veel herrie. (integendeel zelfs :*) )
maar nu zit ik met een vraag die misschien een van jullie wel kan oplossen.
Mijn Temps zijn: CPU: 20 tot 22 C (chilled) 30 tot 35 (stressed)
: Case: 22 tot 25 C
: HD : 25 C

dit is lucht gekoeld met de standaart Fan op de CPU die er ook standaart bij zit. nu heb ik alleen enkel 2 FAN's voor de airflow erin gezet. eentje laag onderin die naar binnenblaast en eentje hoog bovenin die warme lucht eruit blaast. dezen draaien nu allebei op 5 V.
mijn PC is hier onder eigenlijk super stil (voor zover ik weet wat een stille pc is).
heeft het nu wel zin om de boel te gaan WC'en? komen mijn CPU en HD temps dan lager?
natuurlijk heeft dit allemaal te maken met welke pomp en hoe goed stroomt het water enz enz enz. nu had ik het volgende setje ingedachten:
Radiator: Cooltek Liquidfreezer voor Chieftec behuizingen
PVC slang 8 mm. (8x1) - 1 meter (UV-sensitive oranje) (genoeg voor de hele case)
CPU blok: Magnum 478
Pomp: Eheim 1046
Waterreservoir voor Eheim 1046 / 1048 - aluminium
edit:
en natuurlijk alle andere kleinere onderdelen

heeft dit eigenlijk wel veel zin? word mijn Temp van de CPU dan niet hoger? ik twijfel omdat ie al zo laag is. als het ongeveer hetzelfde blijft dan doe ik het wel omdat ik dan weer ff wat te doen heb. als het alleen warmer op word doe ik het niet.

dus heeft dit eigenlijk wel veel zin?
niet lullig bedoelt maar uhm die cpu temp kunne haast niet kloppen. p4 2.8 heeft een dermate hoog wattage dat je die niet standaard op deze temps kunt hebben of ligt het aan mij? want hoe kan cpu temp nou lager zijn dan de case temps?? waar mee lees je deze temps uit en wat voor mobo heb je?

• Danjel
gakkethijs schreef op 19 mei 2004 @ 21:34:
[...]

niet lullig bedoelt maar uhm die cpu temp kunne haast niet kloppen. p4 2.8 heeft een dermate hoog wattage dat je die niet standaard op deze temps kunt hebben of ligt het aan mij? want hoe kan cpu temp nou lager zijn dan de case temps?? waar mee lees je deze temps uit en wat voor mobo heb je?
Ik lees de temps uit met verschillende programma's (ze komen bijna altijd wel met elkaar overeen.) dit zijn aida32, MBM. en speedfan.
ik heb een Asus MB P4PE Intel P4 DDR S478 Mobo.

Verwijderd

Mijn 2,8 800fsb, die draait standaart al minimaal 35c met een boxed koeler.
en op 3,6ghz zoals nu rond de 60c

• Danjel
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 21:39:
Mijn 2,8 800fsb, die draait standaart al minimaal 35c met een boxed koeler.
en op 3,6ghz zoals nu rond de 60c
hoe klok jij em over? in de bios?
ik weet niet of jij goeie airflow in je kast hebt? ik heb iig wel goeie airflow wat ik zo merk. maar als ik die fan's uitzet voor de airflow dan komt mijn cpu ook in de buurt van die 35C.

Verwijderd

Ah, programmas, die de temp uit de BIOS halen. Die bij ASUS eigenlijk nooit klopt. Dan kun je beter eens met een echte thermometer gaan meten.

Die waterkoeling lijkt me géén goed idee. Te duur voor hooguit één graad celcius. En inderdaad, je komt NOOIT onder kamertemp. Tenzij je kamer 19 graden is, zul je dus nooit op 19 graden komen.

Verwijderd

Een beter airflow in me kast kan bijna niet
Gemeten via Aida.
Ik heb hem overklokt via het bios

• Danjel
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 21:42:
Ah, programmas, die de temp uit de BIOS halen. Die bij ASUS eigenlijk nooit klopt. Dan kun je beter eens met een echte thermometer gaan meten.

Die waterkoeling lijkt me géén goed idee. Te duur voor hooguit één graad celcius. En inderdaad, je komt NOOIT onder kamertemp. Tenzij je kamer 19 graden is, zul je dus nooit op 19 graden komen.
hmm dan heeft watercooling indd geen zin. alleen wat bedoel je met dat het niet klopt? moet ik anders in de bios gaan kijken voor de temps? en een echte thermometer heb ik niet...

cocacola11 hoe bekijk jij je temps?

[ Voor 4% gewijzigd door Danjel op 19-05-2004 21:44 ]

Verwijderd

Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit feitelijke temps zijn, wat is je omgevingstemp? Bij mij ligt die al rond de 21 C daar zal ik dus nooit onder komen. Als je de temps haalt die in je startpost staan zou ik wc niet eens overwegen. 8)

• Danjel
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 21:45:
Ik kan mij haast niet voorstellen dat dit feitelijke temps zijn, wat is je omgevingstemp? Bij mij ligt die al rond de 21 C daar zal ik dus nooit onder komen. Als je de temps haalt die in je startpost staan zou ik wc niet eens overwegen. 8)
kamer temp die ligt op de 20 C.

Verwijderd

Net ff snel via aida32 gedaan.
Ik let niet zo erg op mijn temps, zolang ik geen brand lucht ruik is het goed }:O
Ik ben al ruim een jaar van plan om wc aanteschaffen maar steeds koop ik weer hardware. Binnekort ga ik het halen, omdat ik gek word van die heriie van 6 coolermaster fans en 2 qtec's en intel boxed koeler, en msi northbrigde koeler en nog die van me fx5900

• Danjel
raar. kloppen de sensors dan niet ofzo? waar zit die eigenlijk? zit die op het koellichaam? of echt in de CPU?

Verwijderd

volgens mij onder de processor, als je die weg haalt zit er zo'n sensor.
Ik weet het niet meer zeker ;)

Voel anders ff op het koelblok, als die je vingers niet verbrand eraan.
Dan is alles goed :Y)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 21:53 ]

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Waarom doe je niet even zo'n anus meter vlakbij je cpu houden, als die al meer dan 35graden aangeeft, dan is het bed tijd. Ja?

En natuurlijk zijn die metingen nog niet precies, maar dat kun je beter zelf inschatten of niet..

Verwijderd

Wow, mooie temps. Ik ga mijn waterkoeling omruilen voor luchtkoeling! :P

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 21:54:
Wow, mooie temps. Ik ga mijn waterkoeling omruilen voor luchtkoeling! :P
Whahahahaha :7

• Danjel
matinez schreef op 19 mei 2004 @ 21:54:
Waarom doe je niet even zo'n anus meter vlakbij je cpu houden, als die al meer dan 35graden aangeeft, dan is het bed tijd. Ja?

En natuurlijk zijn die metingen nog niet precies, maar dat kun je beter zelf inschatten of niet..
hmm zal ik meteen ff doen. alleen hoe kom ik daar? want daar zit een koeler op weet je nog? als ik die eraf haal dan koelt ie niet meer. of kan ik em net zo goed op het koelblok houden?

Verwijderd

Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 21:56:
[...]

hmm zal ik meteen ff doen. alleen hoe kom ik daar? want daar zit een koeler op weet je nog? als ik die eraf haal dan koelt ie niet meer. of kan ik em net zo goed op het koelblok houden?
nee, gewoon koelblok eraf halen en thermometer er bij houden. Gaat prima hoor, zo doe ik het ook altijd :)

• Danjel
vage methode. maar goed ik probeer et ff uit. maar dan word ie toch zowieso warmer? omdat ie dan niet meer goed koelt toch? of ben ik nou dom? (denk het laatste zowieso wel 8)7 )

Verwijderd

Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 22:00:
vage methode. maar goed ik probeer et ff uit. maar dan word ie toch zowieso warmer? omdat ie dan niet meer goed koelt toch? of ben ik nou dom? (denk het laatste zowieso wel 8)7 )
Moet je gewoon heel snel wezen.

Verwijderd

hmmm, koelblok eraf halen en dan opstarten lijkt mij niet echt het beste plan maar goed.

• w0w
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07:33

w0w

nee, gewoon koelblok eraf halen en thermometer er bij houden. Gaat prima hoor, zo doe ik het ook altijd
DIt dus niet doen he! gewoon op het koelblok houden!

Verwijderd

})

• Danjel
ik houd het koelbkok erop en dan probeer ik em zo dicht mogelijk bij het midden te krijgen.
nu nog ff zo'n thermometer zien te vinden. die ligt altijd verstopt bij ons ;(

Verwijderd

ik wil niet eens weten waarom die bij jullie verstopt ligt }) maar het lijkt mij het beste plan .

• Danjel
niet rare dingen gaan denken :r .
alles ligt hier verstopt. ik kan iig nooit hier iets terug vinden in huis. wel de PC en de deur en de koelkast met een lekker biertje :9 .

• matinez
  • Niet online
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 22:08:
ik wil niet eens weten waarom die bij jullie verstopt ligt }) maar het lijkt mij het beste plan .
ik zeg toch, de anusz prik!

Daaar is iedereen bang voor })

hahah ;)

Lukt het al een beetje danjel, gewoon tegen koelblok houduh.. en niet met je trui in de kast ;) .. maar dat is ook wat warm voor dit WEER ;)

• Danjel
zodra ik dat ding heb hou ik em er ff tegenaan hoor. dnek dat et em pas morgen word omdat me ouders er nu niet zijn.......

• matinez
  • Niet online
Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 22:14:
zodra ik dat ding heb hou ik em er ff tegenaan hoor. dnek dat et em pas morgen word omdat me ouders er nu niet zijn.......
buurvrouw ?

• Danjel
moet ik weer naar buiten toe. dichtsbijzijnde buurvrouw is ong 40 meter verderop :+ .
ik ga wel ff wachten tot me ouders er zijn >:)

• Danjel
nou hij hangt ertussenin geklemt nu ff afwachten. kheb em gevonden _/-\o_

Verwijderd

Danjel schreef op 19 mei 2004 @ 22:20:
nou hij hangt ertussenin geklemt nu ff afwachten. kheb em gevonden _/-\o_
waar tussen? :/

• Danjel
koelblok. tussen die vinnen om het zo maar te zeggen. hij zit redelijk diep erin hoor. (ik krijg pijnlijke gedachten bij "diep erin")

• Danjel
Nou het enige wat ie aangeeft is Low. er word mij nu verteld dat het ding niet onder de 30 C kan meten. alleen erboven. vind je et gek dat ie dan Low aangeeft }) . ik ga morgen maar eens ff opzoek naar een analoge of eentje die wel onder de 30C komt. (ik snap niet waarom dit is trouwens)

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 27-01 12:34
Incubus666 schreef op 19 mei 2004 @ 21:26:
[...]

FOUT!! je water temp kan (iets) onder de omgevingstemperatuur komen met een Bong;
Hier wat links met uitleg en hoe je zo'n ding kan maken , kost iets van 20-30 euro,
http://bredend.f2g.net/nl_bong.htm *zo ziet mijn systeem er systemaatisch uit ;)
http://www.overclockers.com/articles389/index.asp *tip*
http://www.wc101.com/guides/bongs/

[ Voor 5% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 19-05-2004 22:38 ]

LinkedIn
BlackIntel

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

Exigence

dnkroz

ThaKiller schreef op 19 mei 2004 @ 22:35:
[...]

FOUT!! je water temp kan (iets) onder de omgevingstemperatuur komen met een Bong;
Hier wat links met uitleg en hoe je zo'n ding kan maken , kost iets van 20-30 euro,
http://bredend.f2g.net/nl_bong.htm *zo ziet mijn systeem er systemaatisch uit ;)
http://www.overclockers.com/articles389/index.asp *tip*
http://www.wc101.com/guides/bongs/
Alleen wordt het water dan wel smerig, het is zeer onderhoudsintensief en het neemt veel ruimte in. :z

• Danjel
Exigence schreef op 19 mei 2004 @ 22:41:
[...]

Alleen wordt het water dan wel smerig, het is zeer onderhoudsintensief en het neemt veel ruimte in. :z
oftewel doen we niet. :+

• EvilWhiteDragon
  • Laatst online: 27-01 12:34
Exigence schreef op 19 mei 2004 @ 22:41:
[...]

Ik heb 2 stroomkringen dus er word maar 1 kring vuil en ruimte .... tja , het staat bij mij in een doos van 42cm bij 35cm , en is hier zo'n ~70cm hoog

LinkedIn
BlackIntel

• Danjel
Zo kheb et ff gemeten maar de temps komen zowat overeen als de sensors aangeven. soms 1 of 2 graden eronder/erboven.
ik zit nu iig met een big smile achter mijn pc en ga zometeen es ff kijken hoever ik em kan overclocken en wat de temps dan zijn 8)

Verwijderd

ik zou die WC alleen halen als je hem flik OC anders zal het geen (weinig ) nut hebben om WC te halen

• Danjel
Ik haal ook nog geen WC. zolang mijn temps onder een redelijke snelheid lekker koel blijven dan ook geen WC.

kheb em nu op 3.366 MHz lopen. temps moet ik nog ff testen.

• LyP0
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-02 06:29

LyP0

it is I , you worst nightmare

lol , zon temps heb ik ook ongeveer , idle zit ie op 23 graden en stressed max op 27 graden , alleen heb wel een iets andere koeler . namelijk zalman cnps 7000-a cu . en ik vraag me nu dus f*cking af hoe jij die airflow heb gecrëerd in je kast om met de boxen cooler zo laag te komen. man wil ook zon airflow maar het heeft geen nut om wc te nemen , het gaat niet echt lager of je moet gaan overklokken dan merk je t wel . of je koopt t gewoon omdat je t mooi vind . anders zou ik zegge door sparen voor een waterchiller of prom

ik voel me lekkaah !!!

• Danjel
Chilled zit ie nu op zo'n 28 C op 3.366 MHz.

als ik WC ga nemen dan omdat ik aan het overclocken ben en de temps lopen echt uit de hand. en omdat het mooi is :P .

• matinez
  • Niet online
Danjel schreef op 20 mei 2004 @ 23:04:
Chilled zit ie nu op zo'n 28 C op 3.366 MHz.

als ik WC ga nemen dan omdat ik aan het overclocken ben en de temps lopen echt uit de hand. en omdat het mooi is :P .
LOL, dan ga ik denken dat je de temperatuur van je kast hebt gemeten ;)
Of staat je pc in de vriezer ?

• Danjel
grapjas. Kheb gewoon een koele PC gekocht :D

Verwijderd

Damn, in mij kast is het al meer dan 30 graden. Kan ik jouw CPU niet gebruiken om mijn kast te koelen?

Verwijderd

Hij heeft een ASUS bord, die sensor leest altijd 4- 6 graden lager dan de werkelijke waarde (net zoals abit 10 - 13 graden hoger leest)

Verwijderd

mijn p4pe-x leest 5 graden te hoog uit :S asus is errug vaag met temp sensors idd

• Danjel
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 17:26:
Hij heeft een ASUS bord, die sensor leest altijd 4- 6 graden lager dan de werkelijke waarde (net zoals abit 10 - 13 graden hoger leest)
dus ik moet er ongeveer 4-6 graden bij op tellen?

• matinez
  • Niet online
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 12:49:
Damn, in mij kast is het al meer dan 30 graden. Kan ik jouw CPU niet gebruiken om mijn kast te koelen?
haha, flash die danjel niet zo ;)

• Patrlck
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:19
Danjel schreef op 21 mei 2004 @ 20:44:
[...]

dus ik moet er ongeveer 4-6 graden bij op tellen?
Probeer eens een tempsensor tegen de onderkant van je cpu te doen en de dan opmeten..dan krijg je goeie waardes.. Ik las dat je al had opgemeten met een tempsensor maar tussen de koelvinnen geloof ik?? Dat is niet echt realistisch omdat daar koude lucht overheen wordt geblazen door je koeler...

• Danjel
Tja dichterbij kan ik niet komen. of ik moet ff eentje kopen die klein genoeg is om daar tussen te passen.
ik zal wel eens zien of ze bij onze electro zaak hebben.
weet iemand wat zoiets kost?

Verwijderd

als de temp niet lager gaat dan de omgeving en je wilt toch lager, zet je comp in de vriezer :D :P

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-01 00:52

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Ik ben een aantal jaar geleden ofzo aan de watercooling gegaan en sinds dien wil ik niet meer anders. Dit om de heerlijke temp van de pc waarmee ik lekker kan oc-en, en om het geluid. Het niveau van geluid is wel zoveel keer lager, echt super. Zo'n lawaaierige fan op de cpu is gewoon niet fijn. Natuurlijk heb je fans die bijna geen geluid produceren maar ja dan heb je weer een cpu die warmer zal worden. Water is dus de oplossing :)

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
DAMAGE schreef op 22 mei 2004 @ 12:49:
Ik ben een aantal jaar geleden ofzo aan de watercooling gegaan en sinds dien wil ik niet meer anders. Dit om de heerlijke temp van de pc waarmee ik lekker kan oc-en, en om het geluid. Het niveau van geluid is wel zoveel keer lager, echt super. Zo'n lawaaierige fan op de cpu is gewoon niet fijn. Natuurlijk heb je fans die bijna geen geluid produceren maar ja dan heb je weer een cpu die warmer zal worden. Water is dus de oplossing :)
Ik ben het hiermee eens. Ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik ben ong. een jaar geleden begonnen met een simpele Thermaltake Aquarius II en nu heb ik een custom wc setup die mij erg bevalt!

Ik ga ook niet meer terug! >:)

Instagram / YouTube

• Danjel
aramdin schreef op 22 mei 2004 @ 14:41:
[...]

Ik ben het hiermee eens. Ik heb precies hetzelfde gedaan. Ik ben ong. een jaar geleden begonnen met een simpele Thermaltake Aquarius II en nu heb ik een custom wc setup die mij erg bevalt!

Ik ga ook niet meer terug! >:)
jullie zetten mij aan het twijfelen!!!!!!!!! :X 8)7

Pagina: 1