Ik ben er sinds geruime tijd al uit welke richting ik ga doen volgend schooljaar en dit wel Multimedia & Communicatie Technologiën te Kortrijk. Doordat je voor deze richting een laptop nodig hebt om grafische toepassingen, webdesign, ...
Hierbij had je de keuze om een laptop zelf te kopen in een nabijgelegen PC-boer OF de keuze dit te doen via school zelf!
Hierbij had je verscheidene modellen, maar mijn oog is gevalle nop de IBM ThinkPad R50p. Hieronder ziet u configuratie.
Prijs via groothandelaar voor bedrijven: 3188,00 €
Adviesprijs voor winkeliers: 4170,00 €
Voor meer details over deze notebook kan je altijd op deze link klikken!
Wat vinden jullie van dit systeem?
Zelf zit ik nog met een klein vraagje. Doordat deze notebook nog geen externe muis bevat en ik wel graag 1 zou willen hebben dacht ik aan de MX510 en MX900! Mijn voorkeur gaat uit naar de MX900. Hierbij zou ik dan de muis willen gebruiken maar zonder de hub = opladder! Ik dacht dat het mogelijk was doordat de MX900 interne bluetooth heeft en mn laptop ook integreted bluetooth heeft of ben ik fout? Anders zal het de MX510 worden!
Hierbij had je de keuze om een laptop zelf te kopen in een nabijgelegen PC-boer OF de keuze dit te doen via school zelf!
Hierbij had je verscheidene modellen, maar mijn oog is gevalle nop de IBM ThinkPad R50p. Hieronder ziet u configuratie.
Prijs via school: 2127,05 €Product Description: IBM ThinkPad R50p 1832 - Pentium M 1.7 GHz - 15" TFT
Dimensions (WxDxH): 33.2 cm x 26.9 cm x 4 cm
Weight: 3.2 kg
System Type: Notebook
Built-in Devices: Stereo speakers, wireless LAN aerial, ThinkLight, Bluetooth aerial
Processor: Intel Pentium M 1.7 GHz
Cache Memory: 1 MB - L2 Cache
RAM: 1 GB (installed) - DDR SDRAM - PC2700 - 333 MHz
Hard Drive: 1 x 60 GB 7200 rpm
Optical Storage: DVD-RW - plug-in module
Display: 15" TFT active matrix - 24-bit (16.7 million colours)
Graphics Controller: ATI MOBILITY FIRE GL T2 - 128 MB
Audio Output: Sound card
Telecom: Fax / modem - CDC - 56 Kbps
Networking: Network adapter - Ethernet, Fast Ethernet, Gigabit Ethernet, Bluetooth, IEEE 802.11b, IEEE 802.11a, IEEE 802.11g
Input Device: Keyboard, TrackPoint, scroll button, UltraNav
Power: AC 110/230 V ( 50/60 Hz )
Battery: Lithium Ion
Average Run Time: 5.9 hour(s)
Operating System: Microsoft Windows XP Professional
Manufacturer Warranty: 3 years warranty
Prijs via groothandelaar voor bedrijven: 3188,00 €
Adviesprijs voor winkeliers: 4170,00 €
Voor meer details over deze notebook kan je altijd op deze link klikken!
Wat vinden jullie van dit systeem?
Zelf zit ik nog met een klein vraagje. Doordat deze notebook nog geen externe muis bevat en ik wel graag 1 zou willen hebben dacht ik aan de MX510 en MX900! Mijn voorkeur gaat uit naar de MX900. Hierbij zou ik dan de muis willen gebruiken maar zonder de hub = opladder! Ik dacht dat het mogelijk was doordat de MX900 interne bluetooth heeft en mn laptop ook integreted bluetooth heeft of ben ik fout? Anders zal het de MX510 worden!
[ Voor 7% gewijzigd door nvidia op 19-05-2004 21:42 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov