[XP] RealPlayer: Uninstaller component missing

Pagina: 1
Acties:

• telefoontoestel
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-06-2024

telefoontoestel

Maak me gelukkig....Bel!!

Topicstarter
Ik wilde RealPlayer installeren om een bepaald radiostation te kunnen luisteren, maar dit lukte niet. Verder gebruik ik het niet en wilde het dus weer verwijderen via de Software verwijderingsfunctie in het configuratie scherm. Toen ik op RealPlayer klikte en aanklikte om verwijderd te worden kreeg ik de foutmelding:
Uninstaller component missing
Hoe kan ik het toch nog verwijderd krijgen?

Ik heb het al proberen opnieuw te installeren omdat er mss iets verloren was gegaan, maar ook dat heeft niet geholpen.

telefoontoestel

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 13:09

Arethusa

Niet die server

Een shopje. Ik heb nu ook hetzelfde probleem. Ik kan er niet tegen als er programma's op mijn systeem staan waar ik geen controle over heb. Heeft iemand een oplossing voor bovenstaand probleem?

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Verwijderd

Ik heb hetzelfde gehad, en zo heb ik het opgelost.

Installeer realplayer-gold 10.5:
download realplayer 10.5 gold van real.com

Kies voor de gratis 14-day trial.(let ook op dat je alle vinkjes weghaalt, en vul niet je echte mailadres in uiteraard, als daarom wordt gevraagd)
Als het goed is levert deze installatie geen problemen op. Ga nu naar software teovoegen/verwijderen in je configscherm en verwijder realplayer. Als het goed is is realplayer nu uit de lijst van software.

Ga naar program files en verwijder de mappen van real en realone player.

verwijder ook hier de mappen van real:
C:\Documents and Settings\gebruiker\Application Data
C:\Program Files\Common Files

In onderstaande map kun je eventueel nog de bestanden die beginnen met realplay verwijderen (ook realshed)
C:\WINDOWS\Prefetch
(geen idee waar die bestanden voor zijn, maar bij mij leverde het verwijderen geen problemen op.)

Waarschijlijk staan er nog een aantal dingen in het register, deze kun je wellicht verwijderen, door norton systemworks te draaien...(heb ik zelf nog niet gedaan)

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21-08 14:48

n00bs

Het is weer Zomer!

Uhm nee geen Norton gaan draaien om je reg. te vern$#^ken ;)
Install van www.jv16.org de powertools en clean daarmee je reg. er is naar mijn idee NOG steeds geen betere reg. cleaner.

Verwijderd

Dan move ik deze nog even naar Software Algemeen want Real Player is valt onder software en niet onder WOS.