Toon posts:

WTF!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vinden jullie modjes dit normaal of zo gelijk een topic sluiten ZONDER dat jullie een goed antwoord geven!! Ik zei NIKS over Do It Yourself , Ik vroeg waar ik het kon laten doen, jullie kunnen echt nog een voorbeeld nemen aan EOF, damn man hebben jullie te weinig storage op jullie servertje of zo.....

VDimm Mod for NF7-S rev 2 WAAR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Staat toch precies waar je het kan vinden? En anders hoort dit via mail. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

Volgens mij wil hij het adres van een winkel hebben waar je dat kan laten doen. (gokje)

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Een tweaker is een doe-het-zelf'er, oftewel, zelf doen, kom je er niet uit, dan google je, kom je er niet uit, zoek je in de database van GoT, staat het daar niet, DAN open je een topic.
Lees voor de grap eens:
• De FAQ
• Netiquette

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Kijk anders naast die FAQ en netiquette deze ook eens: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
excuseer mij maar dit is al de tweede keer dat ik zo word afgezeken dus de term Netiquette slaat echt niet op mij, en niet iedereen is handig met een soldeerbout in feite is de meerderheid van de overclockers dat niet dus...

En thank you Megamuch: een winkel dat bedoelde ik dus....voordat ik ook maar een ding kon uitleggen.....boem dicht.... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Voordat je dan volgende keer een topic opent, zorg voor een GOEDE topic-start, dus niet wachten totdat je iets moet uitleggen, leg het in je startpost dan uit.

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 20:01:
excuseer mij maar dit is al de tweede keer dat ik zo word afgezeken dus de term Netiquette slaat echt niet op mij, en niet iedereen is handig met een soldeerbout in feite is de meerderheid van de overclockers dat niet dus...

En thank you Megamuch: een winkel dat bedoelde ik dus....voordat ik ook maar een ding kon uitleggen.....boem dicht.... :|
Er wordt alleen op dit forum ook van je verlangt dat je eerst zelf zoekt. En dat kwam niet echt naar voren. Daarom is hij dicht gegaan denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

Pollewob is een harde "kerel" en die hebben we nou juist nodig.
Dan blijven juist de topics subjectief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik zie jou anders nergens echt afgezeken worden hoor? Je wordt terecht gewezen op enkele dingen in je startpost die niet voldoen aan de gestelde regels op GoT en in het specifieke subforum, maar afgezeken, nee.
Als je dat dan meteen in je startpost had uitgelegd :)
Ik denk trouwens dat je Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! ook even moet lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 08:13

Remy

I usually get 100% accuracy

Defenestrator, MADG0BLIN hierboven geeft al precies aan waarom je topic dicht is, bovendien is het inderdaad niet de bedoeling om hier in Lieve Adjes daarover een topic te openen. Zie ook de sticky hier: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! :)
Ik vroeg waar ik het kon laten doen, jullie kunnen echt nog een voorbeeld nemen aan EOF, damn man hebben jullie te weinig storage op jullie servertje of zo.....
Verder werken dergelijke opmerkingen natuurlijk niet in jouw voordeel, let daar graag even op :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.