BF Vietnam....geen servers als een MP game geselecteerd word

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hi all....
Sinds 2 weken kan ik niet meer online met Vietnam...ik doe dit altijd via het ingame menutje.....Normaliter click ik op 'update' om de serverlijst op te halen....en dat ging altijd goed....Nu als ik daar op click hangt het scherm een paar seconden (muis beweegt ook niet) en dan is ie aan het 'refreshen' maar er gebeurt niks en krijg geen servers te zien......
Heb gister mn pc maar opnieuw geinstalleerd en alles opnieuw geinstalleerd.....weer hetzelfde......met BF1942 geen problemen.......
iemand dit al is meegemaakt en misschien een oplossing??
thanx!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ow ja..het is een legale copie..had hem gepreordered bij BOL.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

nevermind..........

[ Voor 92% gewijzigd door ScrooLoose op 20-05-2004 10:53 ]

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
????????????????????????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met BF1942 (ben (nog) niet zo'n fan van BFV) heb ik daar ook last van. Probeer het eens met gamespy of all-seeing-eye. Dat werkt vast wel. Vooral die laatste heeft fijne functies

Dit is dus een alternatief, geen oplossing. Hoe je het wel kunt oplossen, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gamespy is juist het probleem hier mensen! Gebruik ASE en je hebt nergens last van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt als een firewall probleem.. Je muis staat stil omdat op de achtergrond de melding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 mei 2004 @ 10:47:
Klinkt als een firewall probleem.. Je muis staat stil omdat op de achtergrond de melding komt.
nope....nog geen firewall (ook niet de ingebakken xp) en antivirus geinstalleerd dus dat kan het niet zijn...Ik was ook niet echt duidelijk maar na die paar seconden dat het 'freezed' komt het beeld terug wanneer die normaliter dus een lijst met servers aan moet geven, maar die blijft leeg.....
ik zal het is met ASE proberen vanavond na het werk....maar toch gek dit?? ook na een clean install van Windows....kan het komen doordat misschien mijn key in gebruik is ofzo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met ASE werkt het gewoon........maar ik las dat het ergens ook met chello te maken kan hebben (??)....het valt me nu wel op dat het sinds ik een mail van chello kreeg dat de snelheid van ieder lid iets omhoog gegaan is dit probleem zich voor doet.....vreemd.....maar niemand die dit ervaart??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
niemand die hier iets van weet?? niet dat ik het erg vind om ASE te gebruiken maar vind dit probleem wel gek..helemaal ook na een clean install van het OS..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey ik heb dit probleem ook hoe kan ik dit oplossen ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is ASE en OS ?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2004 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASE = All Seeing Eye = programatje waarmee je een server uit kan kiezen om online te spelen, lijkt erg op gamespy
OS = Operating System = Windows of linux of whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thanks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-11-2024
Ik heb exact hetzelfde probleem, met uitzondering dat ik in BF1942 ook dit probleem heb. Voorheen deed de in-game browser het altijd, maar sinds een paar weken niet meer.

Ik gebruikte trouwens altijd GameSpy Arcade, maar die doet het sinds kort ook niet meer. Dus ben nu maar overgestapt op ASE, wat ik (als één van de weinigen heb ik het idee) echt een *** programma vind! :(

Gamespy is sneller (althans, hier wel) en overzichtelijker (maar dat is persoonlijk uiteraard), plus dat je het niet hoeft te registreren (waar ik bij ASE wel de hele tijd een melding over krijg :r ).

Bla

Pagina: 1