Toon posts:

LCD-schermpje

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bijna over de streep om de Canon A80 te gaan kopen, maar twijfel nog over 1 ding:

de grootte van het LCD- schermpje (is toch vrij klein bij de A80; is dat niet hinderlijk?)

Mijn vraag is nu: Welke camera is net zo compact als de A80, heeft automatische en handmatige instellingen, is rond dezelfde prijsklasse, van goede kwaliteit, heeft liefst
ook een uitklapbaar LCD-schermpje, maar tevens een groter LCD-schermpje?

Iemand een idee? Of toch maar op de A80 houden?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:45 ]

Verwijderd

Volgens mij is de A80 de enige die aan die specs voldoet.
Er zijn er namelijk wel meer met een draaibaar LCD, maar dan klopt de rest van je eisen niet meer.

Ohh ja, ik heb de A80, en ik vind de grootte niet hinderlijk
Ik kan er goed mee werken.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 19:23 ]

• ygma!l
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-01 19:45
Ik denk dat je het beste voor de A80 kan gaan. Het schermpje is misschien niet echt heel groot, maar over het algemeen zal je daar geen hinder van ondervinden. Ik weet niet of het mogelijk is om op je foto's in te zoomen op het schermpje bij het terugkijken (bij de A80 ;) )?

Verwijderd

de a75 heeft even veel insellingen en heeft 1.8 inch lcd
het is alleen niet uitschruifbaar en heeft 3.3megepixel

Verwijderd

ygma!l schreef op 19 mei 2004 @ 19:37:
Ik denk dat je het beste voor de A80 kan gaan. Het schermpje is misschien niet echt heel groot, maar over het algemeen zal je daar geen hinder van ondervinden. Ik weet niet of het mogelijk is om op je foto's in te zoomen op het schermpje bij het terugkijken (bij de A80 ;) )?
Ja dat kan. O-)

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Ik vind dit topic van dermate matige kwaliteit dat ik hem sluit. Niet alleen is dit prima zelf uit te zoeken of te beoordelen, het behoeft ook nog eens geen eigen topic. Vandaar dat deze dicht gaat. Je zal toch echt zelf moeten kiezen Femina, en met de A80 zal je geen slechte keus doen :)

LinkedIn
Instagram

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.