Toon posts:

Remote desktop werkt niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb een probleem met remote desktop , had het programma winconnect xp geinstalleerd (hiermee kunnen meerdere gebruikers inloggen via rd op xp pc)

Na het verwijderen van dit programma krijg ik remote desktop niet meer aan de gang, het lukt nog wel om remote in te loggen maar krijg direct daarna de melding "Het systeem heeft de toegestaande aanmeldings limiet bereikt probeer het later nog een keer" terwijl er niemands op de pc waar ik naar toe wil rdén is ingelogt. Pc draaid op windows xp proffesional

Heb remote desktop al verwijderd en opnieuw geinstalleerd, dit heeft helaas niets geholpen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer aan de praat kan krijgen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:50 ]

• 68657469736d69
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Alle oude sessies verwijderd?
user limiet niet ingesteld?

[ Voor 35% gewijzigd door 68657469736d69 op 19-05-2004 18:55 ]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

sadar schreef op 19 mei 2004 @ 18:54:
Alle oude sessies verwijderd?
user limiet niet ingesteld?
XP Pro heeft maar 1 user als limiet.
Het is dus GEEN terminal server. Dat had dat WinConnect XP er wel van gemaakt. Maar na uninstall blijkt het dus niet meer te werken..
offtopic:
@TS:
Hoe beviel dat stukkie software? Gaat het net zo soepel als Terminal-Server / Remote Desktop? Wil namelijk wel m'nXP Home machines remote kunnen beheren.

Ey!! Macarena \o/

Verwijderd

Topicstarter
proggie werkte goed, alleen met de trial kan je maar een paar uur verbinding hebben, en voldoende geheugen is ook geen overbodige luxe :P

Maar iemand enig idee? systeemherstel stond heel bijdehand niet aan

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 20:11 ]

Verwijderd

Klein beetje offtopic,

maar ik heb gehoord dat met de komst van SP2 voor XP het mogelijk is 2 connecties op te zetten met TS.

Misschien de moeite waard om daarop te wachten.
In ieder geval veel makkelijker omdat de huidige gebruiker dus niet hoeft uit te loggen.

Verwijderd

RaZ schreef op 19 mei 2004 @ 19:24:
[...]
@TS:
Hoe beviel dat stukkie software? Gaat het net zo soepel als Terminal-Server / Remote Desktop? Wil namelijk wel m'nXP Home machines remote kunnen beheren.
[/quote]

[compleet off-topic]

neem dan iets als vnc... werkt voor beheersdoeleinden perfect

/[compleet off-topic]

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

offtopic:
@DRG
Heb ervaring met VNC, maar dat vind ik dusdanig 3x helemaal bagger nix. Veels te traag, gaat erom dat het zoals Terminal-Server/Remote Desktop gewoon lekker vloeiend gaat

Ey!! Macarena \o/

Pagina: 1