Nadat ik XP pro geinstalleerd had, over home heen, kan ik niet meer in mijn documenten van de home-edition. de map was wel beveiligd zodat andere gebruikers niet meer onder mijn documenten konden. Nu kan ik er zelf niet meer onder
. Als ik er probeer in te graken heeft hij steeds de foutmelding:
"....is niet toeganklijk
toegang geblokkeert"
eveneens als ik deze map probeert te kopieren.
Wat zoeken leverde me het volgende op
"Als je ze ooit nog wil kunnen bekijken zou ik maar gauw de voor de herinstall ge-exporteerde key weer importeren, of de backup van je oude installatie terugzetten"
Dat van die key begrijp ik al helemaal niet, ik heb er ook geen enkel idee van hoe ik de backup van de home edition moet terugzetten.
Mss heeft iemand hetzelfde voor gehad, of kunnen jullie me helpen om de oplossingen toe te passen die ik zelf vermeld heb.
Alvast bedankt!!!
"....is niet toeganklijk
toegang geblokkeert"
eveneens als ik deze map probeert te kopieren.
Wat zoeken leverde me het volgende op
"Als je ze ooit nog wil kunnen bekijken zou ik maar gauw de voor de herinstall ge-exporteerde key weer importeren, of de backup van je oude installatie terugzetten"
Dat van die key begrijp ik al helemaal niet, ik heb er ook geen enkel idee van hoe ik de backup van de home edition moet terugzetten.
Mss heeft iemand hetzelfde voor gehad, of kunnen jullie me helpen om de oplossingen toe te passen die ik zelf vermeld heb.
Alvast bedankt!!!