Beschikbaarheid ADSL Sterk verbeterd?

Pagina: 1
Acties:

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:04

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
De situatie zit zo:

Ik kon tot enkele weken terug enkel

Analoog: Go, Lite, Basic

ISDN: Go

bestellen.

Niet vreemd, ik woon op 4KM van de centrale.

Nu komt dit er echter uit rollen:

Normale telefoonlijn
Beschikbaar in de varianten Go, Lite, Basic en Extra.

ISDN-aansluiting
Beschikbaar in de varianten Go, Lite en Basic.

Dus dat is al weer een stuk meer dan eerst.

Een paar huizen verderop, waar GEEN Adsl besteld kon worden, kan dat nu wel, zelfde resultaat als mij :)

Nog meer mensen die meer abo's kunnen nemen nu??

Ik heb ADSL Basic trouwens, maar wilde wel al naar Fast toe, dit is nu dus mogelijk :)

[ Voor 8% gewijzigd door Pubbert op 19-05-2004 17:29 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Verwijderd

KPN is nog steeds bezig met het voor ADSL geschikt maken van centrales. Misschien is er een centrale die dichter bij ligt beschikbaar gekomen.
Hij zegt net dat het beschikbaar is, en dan ga jij m wijzen op een site om de beschikbaarheid te checken :?

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 18:59 ]

Verwijderd

Kijk voor beschikbaarheid op Deze site ;)

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49
Ja, ik woon redelijk buitenaf en kon tot anderhalve week geleden nix krijgen en ik zit sinds 2 weken lekker te adsl-en :) Ineens kon het allemaal...

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
Blijkbaar heeft KPN-ADSL de grenzen op de afstand iets verruimd.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Gugger schreef op 19 mei 2004 @ 19:19:
Ja, ik woon redelijk buitenaf en kon tot anderhalve week geleden nix krijgen en ik zit sinds 2 weken lekker te adsl-en :) Ineens kon het allemaal...
Sorry dat ik ff offtopic ben, maar anderhalve week geleden kon het niet..maar je hebt wel al 2 weken ADSL :+

2-1,5 = -0,5

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 18:28:
KPN is nog steeds bezig met het voor ADSL geschikt maken van centrales. Misschien is er een centrale die dichter bij ligt beschikbaar gekomen.
[...]
Hij zegt net dat het beschikbaar is, en dan ga jij m wijzen op een site om de beschikbaarheid te checken :?
Nee, ik wijs anderen op die site die dit topic ook lezen, als aanvulling op wat hij zegt.

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:49
Glashelder schreef op 19 mei 2004 @ 19:50:
[...]

Sorry dat ik ff offtopic ben, maar anderhalve week geleden kon het niet..maar je hebt wel al 2 weken ADSL :+

2-1,5 = -0,5
Hmm, foutje van mij... Komende maandag is het 2 weken, dus ik denk dat ik een maand geleden aan kon vragen zo'n beetje :)

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:35
bjck schreef op 19 mei 2004 @ 19:41:
Blijkbaar heeft KPN-ADSL de grenzen op de afstand iets verruimd.
Of misschien is er een nieuwe centrale gebouwd welke dichterbij staat. Zowel KPN als BBNed zijn nog steeds bezig met de dekking uit te breiden en dat is voor heel veel mensen natuurlijk een mooie bijkomstigheid.

Hier in Delft kan ik al wat jaartjes zowel alle KPN als BBNed varianten krijgen, maar Delft is niet echt een kleine stad meer te noemen :)

The devil is in the details.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:04

Pubbert

random gestoord

Topicstarter
December schreef op 19 mei 2004 @ 23:11:
[...]
Of misschien is er een nieuwe centrale gebouwd welke dichterbij staat. Zowel KPN als BBNed zijn nog steeds bezig met de dekking uit te breiden en dat is voor heel veel mensen natuurlijk een mooie bijkomstigheid.

Hier in Delft kan ik al wat jaartjes zowel alle KPN als BBNed varianten krijgen, maar Delft is niet echt een kleine stad meer te noemen :)
Je krijgt je signaal maar 1 Centrale, het is niet mogelijk om bijvoorbeeld 1mbit van Centrale A, en 1 mbit van Centrale B te krijgen.

Ze hebben de afstand gewoon vergroot :) Vorig jaar rond deze tijd kon ik hier helemaal geen ADSL krijgen (Afstand tot Centrale was te groot)

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Pagina: 1