gf3 ti 500 leadtek probleem

Pagina: 1
Acties:

• Elquinto
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-07 12:47
Ik heb al geruime tijd een gefroce 3 ti 500 van leadtek agp. Deze hangt boven mijn 2de geforce2 mx pci. De eerste keer dat hij vreemd deed was toen hij klaar was met het bootscreen de monitor uitviel(standby). Ik resette ja ik kwam in windoos, res. was veranderd naar 800x600 ik naar eigenschappen zet hem op 1024x768, boem,scherm weer op standby. nogmaals resette, helft van het scherm is zwart andere is groen (rechts). Nogmaals resette, ik kom in windoos (800x600) probeer naar eigenschappen te gaan direct scherm op standby. Ik daarna via mijn andere monitor drivers veranderd, mocht allemaal niet baten. ik heb hem er nu uitgehaald fan doet het gewooonnog en van de buitenkant geen zichtbare schade te zien.

iemand hier ervaring mee zoja; is deze kaart naar de eeuwige gamevelden of valt er nog wat te redden?

Xp home edition/Xp prof op andere hdd zelfde probleem
1,7 pentium
th7 2 raid board

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Begin maar eens met te posten exact welke VGA drivers je gebruikt en ook wat voor monitoren je hebt en welke drivers daarbij horen.

Oslik blyat! Oslik!

• Elquinto
Ik heb als laatste nvidia 56.72 geinstalleerd daarvoor had ik 52.16 en heb ook nog 53.03 gebruikt

Maar bij alle zelfde probleem

Wat ik ben vergeten te zeggen is dat elke keer wanneer ik resette ook de rivers van mun gf2mx weg waren. 2 vision master pro 410 monitoren die gebruikte (altijd al) standaard xp drivers

[ Voor 58% gewijzigd door Elquinto op 20-05-2004 15:10 ]

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Probeer eens de 30.82, deze zijn al wat ouder, maar goed voor die tijd. De huidige drivers zijn allemaal geoptimaliseerd voor de fx serie en gf 6.

• Elquinto
ok ik zal het proberen en laten weten, maar hij heeft 1,5 jaar gedaan op diverse drivers, ook diegene die net noemde

• Elquinto
Volgens mij is het nu echt gedaan met me kaart, al tijdens het booten zie ik 4 bundels met ieder 4 verticale lijnen. na ide check staat er overal haakjes tussen en andere vreemde tekens. tot aan windows bootscreen dan zie ik soort van blauwscherm met wat wazige zwarte dingen erin en boot de pc gewoon verder maarja ik zie niks.

• CaPtAiNCaRnAgE
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-06-2025

CaPtAiNCaRnAgE

conventies boven 3-laags Popla

nou dus geen driver probleem.........

ik vrees voor je kaart.

i7 2600k | Z68A-GD65-G3 | 4 * 4 GB PC12800CL9 | MSI N470GTX Twin Frozr II | 2x Dell US 2007WFP

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Elquinto schreef op 20 mei 2004 @ 17:06:
Volgens mij is het nu echt gedaan met me kaart, al tijdens het booten zie ik 4 bundels met ieder 4 verticale lijnen. na ide check staat er overal haakjes tussen en andere vreemde tekens. tot aan windows bootscreen dan zie ik soort van blauwscherm met wat wazige zwarte dingen erin en boot de pc gewoon verder maarja ik zie niks.
Ik zou eens een andere kaart erin testen en die gf3 ook in een andere pc...
Pagina: 1