Vraagje IVM HQ-08 en een venstertje.

Pagina: 1
Acties:

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Ik zit met een vraagje ivm het modden van een HQ-08.

De zijpanelen moet je er uitschuiven, maar als je een plexi venster plaatst kan je je zijkanten toch onmogelijk op de conventionele manier in en uitschuiven?

Ik heb ook al HQ-08's gezien die in het zijpaneel fan's hebben gemonteerd, die moeten toch zeker problemen hebben bij het monteren en demonteren van die zijkanten?

Ik snap er echt niks van, help?

• Orbit
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-07 10:26
Niemand?

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

die bovenste klemmetjes van je zijpanelen moet je ombuigen zodat je ze niet meer eruit hoeft te schuiven,
maar er gewoon op kan zetten zeg maar,

Verwijderd

precies...

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21:19

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Kijk ff bij Virtual Hideout, die hebben veel casemods met een HX08 gedaan (bij articles vind je ze).

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-08 00:18
ik heb die hq-08. ik heb 3 van de 4 beugels omgebogen, de zijkant hoeft maar iets van 5 cm opgeschoven te worden...
mijn 120 mm papstfan heb ik gewoon iets meer naar voren gemonteerd...
(ik had ook de vierde beugel om kunnen draaien, maar dan moet ik de zijkant vast schroeven en ik HAAT schroeven... :)

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Een elegantere methode is om wat happen te zagen/slijpen uit de rand waar deze klemmetjes achter vallen.
Gewoon iets verschoven van waar ze in gesloten toestand op rusten.

Is natuurlijk wel meer werk dan even met een tang 3 lipjes ombuigen (zoals ik het zelf heb gedaan :P)

Een cliche is ooit origineel begonnen

Pagina: 1