Ik heb een probleempje met een PC, hij is van iemand anders dus weet niet wat er mee gedaan is. Het probleem is het volgende:
De PC start zonder problemen op en komt ook in Windows XP.
Heel even kan je dan het Startmenu openen, maar daarna kan je niks meer.
De muis beweegt nog wel goed, maar zelfs Ctrl, Alt, DEL werkt niet meer.
Dingen die ik zelf al geprobeerd heb:
HD eruit en bij mijn eigen PC ingestopt om te controleren op virussen, resultaat 2x het Blaster virus, maar na verwijderen nog steeds het probleem!!
PLZ Help me, ik weet niet wat het kan zijn.
De PC start zonder problemen op en komt ook in Windows XP.
Heel even kan je dan het Startmenu openen, maar daarna kan je niks meer.
De muis beweegt nog wel goed, maar zelfs Ctrl, Alt, DEL werkt niet meer.
Dingen die ik zelf al geprobeerd heb:
HD eruit en bij mijn eigen PC ingestopt om te controleren op virussen, resultaat 2x het Blaster virus, maar na verwijderen nog steeds het probleem!!
PLZ Help me, ik weet niet wat het kan zijn.
edit:
Ik zal hier ff uitleggen wat nu werkelijk het probleem was, er zaten 2 varianten van het Blastervirus op, die had ik verwijderd, dus verwachtte dat alles weer zou werken.
Het probleem lag bij de eigenaar van de computer, die had (omdat Norton Antivirus geen virus detecteerde) er ook nog eens Panda antivirus opgegooid.
En met 2 virusscanners tegelijk krijg je dus bovenstaand probleem.
Via veilige modus kon ik Norton Antivirus niet uninstallen, maar Panda antivirus wel.
Hopende hiermee iemand anders met dit probleem te hebben geholpen!
Ik zal hier ff uitleggen wat nu werkelijk het probleem was, er zaten 2 varianten van het Blastervirus op, die had ik verwijderd, dus verwachtte dat alles weer zou werken.
Het probleem lag bij de eigenaar van de computer, die had (omdat Norton Antivirus geen virus detecteerde) er ook nog eens Panda antivirus opgegooid.
En met 2 virusscanners tegelijk krijg je dus bovenstaand probleem.
Via veilige modus kon ik Norton Antivirus niet uninstallen, maar Panda antivirus wel.
Hopende hiermee iemand anders met dit probleem te hebben geholpen!
[ Voor 34% gewijzigd door Chickendorp op 19-05-2004 20:16 ]