[MSN] Hoe contactlijst netjes op te ruimen? *

Pagina: 1
Acties:

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
hoi, ik zoek een mass emailer voor MSN (6.2) waarmee ik dus al m'n contacten in 1 druk op de knop een emailtje kan sturen, dit omdat ik van email wil veranderen en hun daar mee op de hoogte wil stellen, en vriendelijk te verzoeken om mij alleen toe te voegen als ze me nog kennen, gezien m'n lijst 1 grote teringbende is atm.

bestaan zulke tools?

mvgr

• vliegjong
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-08-2017

vliegjong

Bump!

als je outlook express 6 gebruikt komen die mensen automatisch in je adresboek.
Distrlijst maken en voila!

Ik ben een Nerd, jij ook? Dan zijn er namelijk 10 toffe mensen :)

• sjink
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-02-2025
Met je hotmail kun je trouwens wel maar maximaal 50 man tegelijk mailen

*blup*

• Imperium
  • Niet online
vliegjong schreef op 19 mei 2004 @ 16:31:
als je outlook express 6 gebruikt komen die mensen automatisch in je adresboek.
Distrlijst maken en voila!
staan ze niet :)

Verwijderd

Contact list opslaan, importeren in je nieuwe account en iedereen die je nooit meer spreekt/ wil spreken er vanaf gooien. Klaar ben je.

• Imperium
  • Niet online
neej want dan krijgen ze alsnog een accept/decline msg, en das irritant, ik wil gewoon netjes een mailtje sturen, niet meer, niet minder.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 29-08 12:52
Volgens mij krijg je sowieso altijd dat accept/decline gedoe, of je nou mailt of niet, dus dat maakt ook niet echt uit lijkt me ;)

The devil is in the details.

• Napsju
  • Laatst online: 09:39
Contact list opslaan, openen met kladblok, en al die adressen die je niet kent er uithalen. Vervolgens weer importeren in je nieuwe account.

Lekker!

• MavhRik
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 21:09

MavhRik

Marcel

Exporteren van je lijst, dan openen met notepad en de zooi eruit halen die je niet meer in je nieuwe lijst wil en dan importeren in je nieuwe MSN... of wil je per se dat ZIJ jouw toevoegen als ze je nog kennen?

maverick: A person who thinks and acts in an independent way, often behaving differently from the expected or usual way.

• matinez
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Je kan toch ook gewoon in je msn naam zetten :?

• Napsju
  • Laatst online: 09:39
@inVision
offtopic:
Ik was je net een minuutje voor...;)

[ Voor 43% gewijzigd door Napsju op 19-05-2004 17:18 ]

Lekker!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024
December schreef op 19 mei 2004 @ 16:59:
Volgens mij krijg je sowieso altijd dat accept/decline gedoe, of je nou mailt of niet, dus dat maakt ook niet echt uit lijkt me ;)
Ja, maar mensen zijn geneigd om standaard op accept te drukken, zo wordt je lijst nooit schoon 8)7
matinez schreef op 19 mei 2004 @ 17:09:
Je kan toch ook gewoon in je msn naam zetten :?
En het "leuke" van MSN namen van mensen die offline zijn, is dat ze niet geupdate worden als jij en die ander tegelijk online zijn ;)

Topicstarter, als je je lijst opslaat krijg je het in het volgende formaat:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
<?xml version="1.0"?>
<messenger>
  <service name=".NET Messenger Service">
    <contactlist>
      <contact>naam@providernaam.extensie</contact>
    </contactlist>
  </service> 
</messenger>

Dat is toch niet zo moeilijk te gebruiken voor een scriptje?

[ Voor 38% gewijzigd door sdomburg op 19-05-2004 17:23 ]

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Mass emailer voor MSN (6.2)? > [MSN] Hoe contactlijst netjes op te ruimen? *

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Rubie-The-Sysop
  • Laatst online: 19-08 07:47
Ik heb niet heel het topic gelezen. Maar ik had precies dezelfde vraag. Omdat ik ook een nieuw MSN adres had. En toen werd er gezegd je kant toch ook al je contact personen exporteren naar een bestand. En bij je niuewe account inporteren. En dan bijvoorbeeld in je nieuwe nick zetten Dit is ter vervanging van [oude mailadres] je mag dat adres dus verwijderen.

• Imperium
  • Niet online
inVision schreef op 19 mei 2004 @ 17:02:
Exporteren van je lijst, dan openen met notepad en de zooi eruit halen die je niet meer in je nieuwe lijst wil en dan importeren in je nieuwe MSN... of wil je per se dat ZIJ jouw toevoegen als ze je nog kennen?
voila :)

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

je doet die contactpersonenlijst opslaan
je opent 'm met wordpad...
alle meuk eruit halen
weer opslaan

aanmelden op je nieuwe msn-adres
je doet als naam: "Jan Jansen: Dit is mijn nieuwe e-mail adres"
vervolgens importeer je de contactpersonenlijst

al die mensen krijgen nu te zien:
Jan Jansen: Dit is mij nieuwe e-mail adres (janjansen@hotmail.com) heeft je toegevoegd aan zijn / haar contactpersonenlijst... etc...

dan zien die mensen meteen van hey verrek jan jansen heeft een nieuw e-mail adres en dan kunnen ze zelf nog wel beslissen of ze zo'n goede vrienden / kennissen van je zijn dat ze je toe willen voegen... voila!

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Nog een goede tip als je je msn lijst wilt opruimen (weet alleen niet of ie wel bij @hotmail adressen werkt, hij werkt iig wél met andere passports): :)

Laatst wilde ik mn msn lijst ook maar eens opruimen. Alle mensen die ik niet meer sprak heb ik verwijderd en geblokkeerd. Nadeel: onder opties>privacy staat er dan nog een hele lijst met geblokkeerde personen, elke keer als msn opstart laadt ie die lijst in, dat wordt er dus niet sneller op!

Wat ik dus gedaan heb is eerst de lijst schonen, daarna de overige contactpersonen opslaan (hij slaat de bloked-delete personen níet op) en vervolgens msn afsluiten. Daarna bij Msn.nl mijn .net passport opzeggen.
Hierna meteen weer aanmaken met hetzelfde email adres. Je lijst is dan compleet leeg!

Het volgende wat je doet is je lijst weer importeren en dan krijgen alle mensen die jij wilde 'bewaren' een accept message, geen probleem neem ik aan, als jij hun nog wel spreekt voegen ze je toch wel weer toe, bovendien kennen zij je email.
Pagina: 1