Ik wil deze zomer een custom case gaan bouwen die als multimedia systeem gebruikt gaat worden (over het design laat ik me nog niet uit
). Ik wil dat dit systeem DVD's en mp3's af gaat spelen. Daarnaast wil ik hem mijn stereo laten ontvangen en op deze manier mijn stereo die ik nu heb staan vervangen. Ik zit nu alleen met de vraag hoe ik het beste alles aan kan sluiten en of er hele handige oplossingen voor zijn. In principe gebruik ik een GF4 MX400 voor tv-out en een Audigy (1) voor het geluid.
Mijn verdere hardware:
- Custom Case
- 300 Watt Sweex
voeding
- ASrock K7S8X
- Duron 1800
- GF4 MX400
- Creative Audigy
- 512 MB Dane-elec ddr400 mem (over.... vandaar
)
- 7" lilliput touchscreen
Nu zit ik nog met een aantal vragen. Kan ik bijvoorbeeld een radio antenne aan de spdif aansluiting van mun audigy hangen. Als dit niet kan wat is dan de beste/goedkoopste manier om dit wel te doen. Of zijn er nog andere evt. makkelijkere/slimmere/betere manieren om dit te doen.
PS, searchen op FM tuner e.d. leverde nix op
Mijn verdere hardware:
- Custom Case
- 300 Watt Sweex
- ASrock K7S8X
- Duron 1800
- GF4 MX400
- Creative Audigy
- 512 MB Dane-elec ddr400 mem (over.... vandaar
- 7" lilliput touchscreen
Nu zit ik nog met een aantal vragen. Kan ik bijvoorbeeld een radio antenne aan de spdif aansluiting van mun audigy hangen. Als dit niet kan wat is dan de beste/goedkoopste manier om dit wel te doen. Of zijn er nog andere evt. makkelijkere/slimmere/betere manieren om dit te doen.
PS, searchen op FM tuner e.d. leverde nix op
edit:
DOM, wat kan een vga kaart nou met geluidssignalen
DOM, wat kan een vga kaart nou met geluidssignalen
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 16:24 ]