[XP + SP2] IE werkt niet meer fatsoenlijk (linken)

Pagina: 1
Acties:

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Sinds ik SP2 rc1 heb geinstalleerd werkt het linken in (of eigenlijk naar) IE niet meer goed.

Als ik in MSN op m'n inbox klik wordt IE niet meer geopend. Als ik in een (IE-based) programma op een link klik, gebeurt er ook niks.

De pop-up blocker heb ik al gedisabled. Dit haalt niks uit. Ook betreft het een kakelverse installatie (paar weekjes terug)

Ken iemand deze problemen? Is dit een bekend probleem van SP2 wellicht?

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Ja heb ik ook last van. Ik denk dat er iets fucked up is gegaan bij de installatie van iets. Ik heb er volgens mij last van gekregen toen ik aan het klooien was met de java virtual machine. Volgens mij heb ik bij het verwijderen van spyware ook wat verkeerde dingen verwijderd waardoor de browser niet meer fatsoenlijk werkt. Maar ja, een echte oplossing weet ik zo ook niet. Ik ga maar weer even formatteren want m'n xp begint steeds vagere dingen te doen. 8)7

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-05 13:25

FaceDown

Storende factor.

Topicstarter
Heb je ook SP2 geinstalleerd dan? Met java kan het niet te maken hebben, want daar heb ik nog niets mee gedaan sinds de installatie van mijn (nieuwe) pc.

Ivm spyware draai ik alleen ad-aware en het lijkt me ook niet dat deze voor het probleem heeft gezorgd.

Groetjes, FaceDown.

Verwijderd

Ik kan me niet herinneren dat ik SP2 heb geinstalleerd. Gewoon xp met ingebakken sp1 en de updates. Maar ik denk niet dat mijn probleem gerelateerd is aan die van jou. Zelfs m'n zoekfunctie werkt niet meer IE. :/

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Internet Explorer problemen mogen in SA :)

[XP + SP2] IE werkt niet meer fatsoenlijk (linken) > IE werkt niet meer fatsoenlijk na installatie XP-SP2
WOS > SA

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate