[BCB 6.0, Reportmanager] Unresolved external, runtime packag

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07-2025
Hoi,

Ik heb een probleem(pje hoop ik).
Ik krijg de volgende error als ik mijn project compile en "Build with runtime packages" uitzet.

[Linker Error] Unresolved external 'PathAppendA' referenced from C:\PROGRAM FILES\BORLAND\CBUILDER6\PROJECTS\LIB\RPPACK_BUILDER6.LIB|rpmdshfolder.pas

Als ik deze optie aanvink doet ie het wel gewoon goed 8)7.

Iemand die mij kan helpen of vertellen waaraan dit ligt?

P.S. Ik wil de optie graag uitzetten zodat ik niet allerlij bestanden hoef meet te installeren, en gewoon de exe op kan sturen. (als je anders de exe opstuurd moet je al die bpl-etjes ook meesturen)

[ Voor 22% gewijzigd door dexter07051982 op 19-05-2004 15:14 . Reden: extra info ]

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 16:22

Remy

I usually get 100% accuracy

Hier heb je pasgeleden al een topic over geopend :?

[rml][ c++ bcb6.0] fout: unresolved external in .lib file[/rml]

LinkedIn
Instagram

• dexter07051982
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-07-2025
ja, en toch ook weer nee.

was inderdaad met dezelfde lib file, maar toen deed het probleem zich ook voor toen ik Build with runtime packages wel aan had staan.

ik heb dus nu een probleem met dezelfde file, en hetzelfde ding, alleen als ik de instellingen verschillend heb staan, doet ie het wel of niet.

Dit vind ik vreemd en ik snap ook niet waarom dat zo is.

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-05 23:07

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ask Borland, dit is een programmeerforum, geen softwareforum (of je moet je vraag in Software Algemeen zetten). Sorry hoor, maar mijn geduld raakt een beetje op met jou :/

Je zei in je mail niet de tijd te hebben om te reageren in andere topics. Maar GoT is gewoon geen persoonlijke helpdesk, voor wat hoort wat, dus ik zou je toch met klem willen adviseren je postgedrag aan te passen of gewoon geen topics meer te openen

[ Voor 42% gewijzigd door .oisyn op 19-05-2004 15:42 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Dit topic is gesloten.