Ati 9600m multi monitor instellingen

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:17

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik heb een laptop met een 9600 mobile chip van Ati (de Jewel 2785), en gebruikte altijd een soort van dualhead functie. Ik speidde mijn desktop over 2 schermen (de tft van de laptop en een crt).
Na installatie van de laatste Omega drivers kan ik ineens alleen nog maar voor klonen kiezen... Ook als ik de oude drivers weer installeer kan ik alleen voor klonen kiezen.
Wie kan mij helpen???

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-04 12:13
Zit volgens mij niet in de driver zelf maar je moet gewoon bij eigenschappen van je beeld ( waar je ook je resolutie verander ) een vinkje zetten voor desktop uitbrijden naar 2e scherm of zo. Kijk daar maar eens naar.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 14:17

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Bij de ati radeon zit het in de Catalyst Control Panel (een uitbreiding van de driver eigenschappen).
Maar het probleem is opgelost. Het installeren van de originele drivers deed de truc. Nu draai ik weer fijn op 2 monitors met de Omega 2.5.36b drivers.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier