Toon posts:

800MB CD-R en XP

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, vandaag heb ik een programma gebrand op een CD-R van 800mb in eerste instantie luktie dit niet, omdat NEro slechts tot 700mb aan CD-R's herkende met de overburn optie is het me uiteindelijk toch gelukt...

Nu de vraag: De cd-r kan ik niet openen in windows, ik kan er niet inkijken wat er staat en tevens start de ced niet automatisch op wat hij hoort te doen, iemand enig idee? Hoe ik m uiteindelijk nog kan lezen, of automatisch aan de gang kan krijgen

Alvast bedankt
Groeten Dirk

Verwijderd

Heb de cd afgesloten in Nero, kan je hem via nero wel benaderen? Probeer je hem weer in dezelfde brander te lezen??

Verwijderd

Wat voor een CDspeler/fikker gebruik je? Ondersteunt 'ie wel 800MB CD's? Is geen standaard, zoals je waarschijnlijk zelf ook weet.

offtopic:
Dirk, hier op GoT is het gebruikelijk elkaar niet te groeten, lees anders de policy ook eens door

Verwijderd

Topicstarter
Kwam ik ook net achter:( ik heb de cd afgesloten via NEro das allemaal gelukt zonder problemen alleen het lezen nu via me brander lukte niet heb een een alles-in één ding dus brander cdspeler etc...mss dat ie t dan niet ondersteunt maar is dat niet softwarematisch op te losse?

• EvilWhiteDragon
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-03 12:47
misschien met een firmware update?

LinkedIn
BlackIntel