Rechtsonderin worden normaal de pictogrammen getoont van de programma's die in het geheugen worden geladen. Bij mij worden er enkele getoont. Soms bijv. norton antivirus en soms norton internet security, volumeknop. Als de pc weer herstart wordt staat er bijv geen norton AV maar wel security. Weer een andere herstart staat er wel een av pictogram en geen NIS.
Ik heb de pictogrammen niet opgeruimd. Dus deze moeten altijd worden getoont ongeacht of deze gebruikt worden of niet.
Wat kan ik er aan doen om te zorgen dat de pictogrammen altijd getoond worden?
Je zou zeggen dat je die pictogrammen toch niet nodig hebt maar dit heb ik wel nodig. Bijv. een programma als second copy open ik door op het pictogram met de rechtermuisknop te selekteren. Dit kan nu niet, terwijl hij wel draait als proces.
Config:
P4 3.0 ghz
winxp pro
1024 mb geheugen
geforce fx5200
Ik heb de pictogrammen niet opgeruimd. Dus deze moeten altijd worden getoont ongeacht of deze gebruikt worden of niet.
Wat kan ik er aan doen om te zorgen dat de pictogrammen altijd getoond worden?
Je zou zeggen dat je die pictogrammen toch niet nodig hebt maar dit heb ik wel nodig. Bijv. een programma als second copy open ik door op het pictogram met de rechtermuisknop te selekteren. Dit kan nu niet, terwijl hij wel draait als proces.
Config:
P4 3.0 ghz
winxp pro
1024 mb geheugen
geforce fx5200