[flashMX]Effect

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
Ik heb zojuist een toch vrij normale vraag gesteld http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/914420
Die gewoon geclosed werd!
Ik weet dat er 1000 manieren zijn, maar mischien zijn er wel meer mensen die het willen weten en wat zou dan de beste manier zijn.
Ik heb zelf al veel geprobeerd maar niet het gewenste effect behaald.

Ik heb bijv. al in photoshop wat verschillende alfbeeldingen gemaakt en deze dan in flash door elkaar heen laten faden, gaf wel een leuk effect maar niet het gewenste.

Dus nog maar een keer dan.
(zal ook wel weer geclosed worden, maar leg me dan even uit waarom, het is toch een forum)

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-05 12:14
als je he tniet met een slotje van een moderator eens bent, stuur je hem gewoon een e-mailtje. naam@tweakers.net, verder zijn er voor flash ook van die players te krijgen die WEL een werkende equalizer hebben ;)

kijk ook eens op flashkit of flashfreaks

[ Voor 10% gewijzigd door Helmet op 19-05-2004 12:31 ]

Icons are overrated

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03-2025
weet ik, maar ik zoek niet een audioplayer alleen dat effectje.
Enja sorry dat ik het op deze manier te, maar ik vond het onterrecht. het misschien beter pelle kunnen mailen, maargoed...

• pagani
  • Niet online
Of het in LA kunnen posten, waar het hoort.

Verder kun je dit effect:
Met paint tools in photoshop maken
Met photoshop zonder de tools maken, iets meer werk, dan met imageready animeren
Met maya een 3d-lichtanimatie maken met blauwe filters ofzo

Vul voor alle bovengenoemde programma's het programma in wat je gebruikt en klaar...

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
lees de FAQ's eens door raad ik aan....

had er bij gezet wat je al allemaal geprobeerd hebt en waar je gezocht hebt

ik zou zonder flash kennis zeggen : speel eens met radial en diamond gradiets door elkaar en langs elkaar die ook groter en kleiner worden....

• pagani
  • Niet online
Daarnaast voldoet je topictitel (en die van de vorige al helemaal) niet aan de eisen op dit forum.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:13

Pelle

🚴‍♂️

Tsja, dit moge duidelijk zijn :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.