Toon posts:

Camera aansluiting

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of je deze cam op je pc of tv kan aansluiten?

Afbeeldingslocatie: http://people.zeelandnet.nl/erikmt/camera.jpg

heeft iemand info over het soort stekker en het merk en type.
info onderop : model no. VTC-705A
serial no. 93020177
6 watts

ik heb al via google en vinden.nl gezocht niks erover gevonden.
volgens de vorige eigenaar zat er een losse voeding bij.

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 14:21

Corn

Raar jongetje

Dit is een camera die naar alle waarschijnlijkheid is gebruikt voor een videoconferencing systeem, en kun je normaal gezien alleen gebruiken met de bijbehorende randapparatuur en controlbox. Je kunt kijken of je een bruikbaar videosignaal uit de "monitor" aansluiting krijgt, waarschijnlijk is een van de 6 pennetjes composite video uit. Je zit dan echter nog steeds met het probleem dat je geen voeding hebt.
Je hebt trouwens een beetje layoutverneukerende foto, misschien beetje resizen?

[ Voor 13% gewijzigd door Corn op 19-05-2004 12:23 ]

• Schapie
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-02-2025

Schapie

Bleh...

Ik herken die connectors ook van philips camara's maar die waren wel een heel ander model. waarnschijnlijk kun je met die kabel die stekker ook weer steken in een speciaal daarvoor bedoelde beveiligings monitor steken.

maar direct op je pc zal ik niet proberen werkt namelijk op een heel andere spanning (vooral niet op je nic zetten of je hub oid want je blaast em echt op 24 over 5 volt oid dact ik te menen correct me if i'm wrong)

[ Voor 35% gewijzigd door Schapie op 19-05-2004 12:58 ]

No signature found

• Corn
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-04 14:21

Corn

Raar jongetje

Schapie schreef op 19 mei 2004 @ 12:56:
Ik herken die connectors ook van philips camara's maar die waren wel een heel ander model. waarnschijnlijk kun je met die kabel die stekker ook weer steken in een speciaal daarvoor bedoelde beveiligings monitor steken.

maar direct op je pc zal ik niet proberen werkt namelijk op een heel andere spanning (vooral niet op je nic zetten of je hub oid want je blaast em echt op 24 over 5 volt oid dact ik te menen correct me if i'm wrong)
UTP past al niet, en wat er door een standaard utp netwerkje loopt is niet veel meer dan 5v :)

• Schapie

Schapie

Bleh...

Corn schreef op 19 mei 2004 @ 12:59:
[...]

UTP past al niet, en wat er door een standaard utp netwerkje loopt is niet veel meer dan 5v :)
nee dat klopt want dit is een 6 polig stekkertje (maar 6 polig in nic zou wel gaan omgedraaid rj45 (8 polig) in camara idd niet nee)

en ik denk dat ik het merk achterhaald heb kan geen info over deze camara op hun site vinden maar hun type nummers lijken er wel verdacht veel op mischien dat een mailtje naar hun opheldering geeft.

site: www.vitekcctv.com

[ Voor 27% gewijzigd door Schapie op 19-05-2004 13:09 ]

No signature found

Verwijderd

Dit lijkt me de fabrikant:

http://www.qqq.co.jp/

http://www.pio.or.jp/us/company/chuomusen.htm
Chuomusen has specialized in the manufacture of products based on television technologies for 40 years. On the basis of this experience, Chuomusen is now developing and manufacturing electronic parts and equipment by combining software technologies with new digital technologies. Further, Chuomusen is now vigorously expanding its scope by developing and manufacturing parking lot management equipment, printing-related systems, etc.
Het model zelf nog niet kunnen vinden..

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zelf te denken dat die zwarte en rode misschien + en - is en die gele composiet maar wat voor kleur komt erbij die gele de witte??
er zit ook een mic. in.
ik heb nog wel een oude tv en video daar kan ik het wel op testen

het is een rj11e stekker zelfde als een telefoon misschien kan hij wel in een 56k modem in me pc

• Schapie

Schapie

Bleh...

dat zou ik je wel afraden teproberen telefoon werkt op 100v en die camara die heeft geen 100v output (lijkt mij) en dan zit je als nog met probleem dat je modem is bedoelt voor het om zetten van analoge signalen dus gaat dat never nooit niet lukken om daar die camara op te zetten en een goed signaal op je monitor te toveren. maar mischien dat wel een van de draden composiet is oid. zit er geen aansluiting op voor een externe voeding. (gewoon een of ander plugje oid.)

No signature found

Pagina: 1