Toon posts:

Password Expiration Date

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoe stel ik de Expiration Date per gebruiker in, ik kan wel de global policies aanpassen maar dan geld dit meteen voor alle gebruikers.

Ik maak gebruik van een netwerk met domein (3 win2k3 servers, 1 linux suse 9.0 server en een xp client).

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Dat kan je bij Active Directory Users and Computers instellen!

I'll make you an offer you can't refuse!

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik geprobeerd maar daar kan je het niet per gebruiker instellen maar alleen voor alle gebruikers tegelijk (als ik het niet mis heb)

En als dat kan hoe moet ik dat dan doen want ik heb daar toch wel het meeste doorgespit! :S

• Clueless
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 15:32
Active Directory Users and Computers instellen.

Je kan per user de Password Expiration Date instellen in de Eigenschappen per user.

I Don't Know, So Don't Shoot Me

Verwijderd

Topicstarter
Ja dat heb ik ook maar ik kan het niet per gebruiker instellen kan het iig nergens vinden :S. kan wel aangeven dat het w8woord moet verlopen maar dan kan ik geen bepaalde tijd aangeven.

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
hyena?

while ( !$succeed ) { $try++ }

Verwijderd

Topicstarter
ja 3

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

Password policies zijn domein gebonden. Je kunt alleen verschillende policies maken als je ook verschillende domeinen hebt. Per domein dus 1 password policy.

| Specs Aurora24 | My music |

• Bas_je
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-03-2025
in de GPO kun je volgens mij ook instellen op welke user's de policy betrekking heeft, op deze manier kun je dan voor groepen (user's) verschillende policy's aanmaken....

while ( !$succeed ) { $try++ }

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:35
Bas_je schreef op 19 mei 2004 @ 16:13:
in de GPO kun je volgens mij ook instellen op welke user's de policy betrekking heeft, op deze manier kun je dan voor groepen (user's) verschillende policy's aanmaken....
Dat kan wel, maar hier kun je niks van de password policy instellen, dit is zoals al eerder verteld, domein gebonden.

De enige optie die je hebt om een user verplicht te stellen om aan de password policy te voldoen of niet. Dit is imo een van de mindere punten van de AD.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• RMYuma
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-03 05:28

RMYuma

The disguise is complete!

| Specs Aurora24 | My music |

Verwijderd

Topicstarter
Wij moeten dit dus maken als project voor school en mogen maar 1 domein gebruiken.
Hieruit kan ik dus concluderen dat het dan niet mogelijk is als je 1 domein hebt per gebruiker in te stellen na hoeveel tijd het password moet verlopen.
Nou.... iig bedankt voor de info!
Pagina: 1