Hallo mensen,
ik zat hier nu een aantal weken met een hele gare xp te werken en was mijn eigen copy kwijt.
nu heb ik van een vriend windows server 2003 enterprise edition kunnen krijgen.
alles geinstaleerd en gedaan, werkt opzich ok alleen 1 probleem, ik krijg mijn videokaart niet geinstaleerd, het is een hercules 9700 pro 128.
mijn pc blijft hem alleen zien als een 2e videokaart. heel vaag.
de primaire videokaart (ff voor de duidelijkheid, ik heb er maar 1 inzitten, dus hoe hij daar bij komt weet ik niet)
ik heb hem dus net geinstaleerd maar de normale drivers van hercules of ati wilt hij niet installeren. windows kan zijn eigen drivers ook niet installeren.
als ik op het bureaublad naar eigenschappen ga ==> advanced ==> adapter ==> properties en dan resources staat daar een conflict met nvidia nforce agp host to pci bridge :S:S:S
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen of waar het aan kan liggen ???
hier wat screenshots.
alvast bedankt.
weet niet op ze nodig zijn... lijkt me niet, maar hier me specs.
epox 8rda+
amd 2k xp
2 x corsair 256 mb
hercules 9700 pro

ik zat hier nu een aantal weken met een hele gare xp te werken en was mijn eigen copy kwijt.
nu heb ik van een vriend windows server 2003 enterprise edition kunnen krijgen.
alles geinstaleerd en gedaan, werkt opzich ok alleen 1 probleem, ik krijg mijn videokaart niet geinstaleerd, het is een hercules 9700 pro 128.
mijn pc blijft hem alleen zien als een 2e videokaart. heel vaag.
de primaire videokaart (ff voor de duidelijkheid, ik heb er maar 1 inzitten, dus hoe hij daar bij komt weet ik niet)
ik heb hem dus net geinstaleerd maar de normale drivers van hercules of ati wilt hij niet installeren. windows kan zijn eigen drivers ook niet installeren.
als ik op het bureaublad naar eigenschappen ga ==> advanced ==> adapter ==> properties en dan resources staat daar een conflict met nvidia nforce agp host to pci bridge :S:S:S
iemand enig idee wat ik hier aan kan doen of waar het aan kan liggen ???
hier wat screenshots.
alvast bedankt.
weet niet op ze nodig zijn... lijkt me niet, maar hier me specs.
epox 8rda+
amd 2k xp
2 x corsair 256 mb
hercules 9700 pro