Het lijkt mij handiger als mensen dit in 1 Topic zetten, zodat er niet elke keer een nieuwe wordt geopend. Als de mod's en admin's dan hier eens in de zoveel tijd kijken.
Mijn probleem is dit topic: [HTML > PHP > MySQL] Communicatie fout?
De oplossing in de FAQ staat en de oplossing die nog gegeven is in het topic zelf werken dus niet en krijg een nieuwe fout. Het moeilijke vind ik dat als ik zoek op deze foutmelding dat het altijd een andere situatie is.
Dit wil dus zeggen dat ik echt wel zoek naar een oplossing, maar mijn PHP kennis dankzij tutorials wel redelijk is, maar als ze een stap verder gaan het steeds onduidelijker wordt. En de oplossing om dan maar eens PHP te leren werkt dus niet, want het is me wel duidelijk dat de tutorials verouderd zijn en er dus sommige dingen niet werken.
Mijn probleem is dit topic: [HTML > PHP > MySQL] Communicatie fout?
De oplossing in de FAQ staat en de oplossing die nog gegeven is in het topic zelf werken dus niet en krijg een nieuwe fout. Het moeilijke vind ik dat als ik zoek op deze foutmelding dat het altijd een andere situatie is.
Dit wil dus zeggen dat ik echt wel zoek naar een oplossing, maar mijn PHP kennis dankzij tutorials wel redelijk is, maar als ze een stap verder gaan het steeds onduidelijker wordt. En de oplossing om dan maar eens PHP te leren werkt dus niet, want het is me wel duidelijk dat de tutorials verouderd zijn en er dus sommige dingen niet werken.
edit:
Het moest dus heten: Het "ik vind mijn slotje onterecht" Topic
Maar na 'bekijk bericht' gedaan te hebben verdwijnt alles naast 'Het'
Het moest dus heten: Het "ik vind mijn slotje onterecht" Topic
Maar na 'bekijk bericht' gedaan te hebben verdwijnt alles naast 'Het'
[ Voor 10% gewijzigd door vegterb op 19-05-2004 11:30 ]
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties