Het

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegterb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-07 11:08

vegterb

[ZzZ]Vighter

Topicstarter
Het lijkt mij handiger als mensen dit in 1 Topic zetten, zodat er niet elke keer een nieuwe wordt geopend. Als de mod's en admin's dan hier eens in de zoveel tijd kijken.

Mijn probleem is dit topic: [HTML > PHP > MySQL] Communicatie fout?

De oplossing in de FAQ staat en de oplossing die nog gegeven is in het topic zelf werken dus niet en krijg een nieuwe fout. Het moeilijke vind ik dat als ik zoek op deze foutmelding dat het altijd een andere situatie is.

Dit wil dus zeggen dat ik echt wel zoek naar een oplossing, maar mijn PHP kennis dankzij tutorials wel redelijk is, maar als ze een stap verder gaan het steeds onduidelijker wordt. En de oplossing om dan maar eens PHP te leren werkt dus niet, want het is me wel duidelijk dat de tutorials verouderd zijn en er dus sommige dingen niet werken.

edit:

Het moest dus heten: Het "ik vind mijn slotje onterecht" Topic
Maar na 'bekijk bericht' gedaan te hebben verdwijnt alles naast 'Het'

[ Voor 10% gewijzigd door vegterb op 19-05-2004 11:30 ]

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Ik snap niet wat je bedoeling is nu hoor?

Oh, er bestaat zo'n mooie policy dat als je vind dat je slotje onterecht is, je de mod moet mailen en niet via een topic moet klagen. Jouw initiatief zal dus niet opgaan

[ Voor 75% gewijzigd door whoami op 19-05-2004 11:31 ]

https://fgheysels.github.io/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En die mooie policy staat in Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! , boven jou topic in LA dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Er bestaat al een topic hierover: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!
;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

vegterb schreef op 19 mei 2004 @ 11:29:
Het lijkt mij handiger als mensen dit in 1 Topic zetten, zodat er niet elke keer een nieuwe wordt geopend. Als de mod's en admin's dan hier eens in de zoveel tijd kijken.
Daarom staat hier in LA ook deze sticky: Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier! B)

Dat geeft maar weer aan dat iedereen in principe de FAQ en het beleid in de sticky's bovenaan elk subforum moet doornemen (of kennen) eer er een topic wordt geopend. Dat geldt voor praktisch alle slotjes :)

[ Voor 21% gewijzigd door BalusC op 19-05-2004 11:33 ]

Dit topic is gesloten.