Ik ben op zoek naar een laptop en heb eigenlijk niet veel zin om er meer dan 500 euro aan uit te geven. Het hoeft dan ook niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Heb namelijk een zeer goeie pc voor de echte heftige dingen. Ga'm hoofdzakelijk gebruiken voor web-development en een dvd'tje kijken zou leuk zijn.
Nu vraag ik me toch af waar al die laptops blijven die uit het winkel assortiment worden gehaald omdat ze te 'oud' zijn. Voor mij zou zo'n laptop ideaal zijn..... weet iemand misschien een (web)shop die de 'oudere' type laptops verkoopt of een andere goeie plek waar je voordelig leuke laptops kunt vinden? 2de-hands zou eventueel een optie zijn mits het niet particulier wordt verkocht!
alvast bedankt voor jullie reacties!
Nu vraag ik me toch af waar al die laptops blijven die uit het winkel assortiment worden gehaald omdat ze te 'oud' zijn. Voor mij zou zo'n laptop ideaal zijn..... weet iemand misschien een (web)shop die de 'oudere' type laptops verkoopt of een andere goeie plek waar je voordelig leuke laptops kunt vinden? 2de-hands zou eventueel een optie zijn mits het niet particulier wordt verkocht!
alvast bedankt voor jullie reacties!