Toon posts:

Waar blijven de 'oude' laptops?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een laptop en heb eigenlijk niet veel zin om er meer dan 500 euro aan uit te geven. Het hoeft dan ook niet het nieuwste van het nieuwste te zijn. Heb namelijk een zeer goeie pc voor de echte heftige dingen. Ga'm hoofdzakelijk gebruiken voor web-development en een dvd'tje kijken zou leuk zijn.
Nu vraag ik me toch af waar al die laptops blijven die uit het winkel assortiment worden gehaald omdat ze te 'oud' zijn. Voor mij zou zo'n laptop ideaal zijn..... weet iemand misschien een (web)shop die de 'oudere' type laptops verkoopt of een andere goeie plek waar je voordelig leuke laptops kunt vinden? 2de-hands zou eventueel een optie zijn mits het niet particulier wordt verkocht!

alvast bedankt voor jullie reacties!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Dat wordt toch wel 2e hands.

Stel je voor dat een winkel een nieuwe laptop inkoopt. Zo'n winkel gaat dan echt niet zo'n laptop een jaar laten liggen om hem vervolgens voor 500 te verkopen en als dat al uberhaupt gebeurt is het dus incidenteel. (Lees: laptops die niet meer geleverd worden/in de brochure staan, raken ze meestal kwijt dankzij een kleine korting)

Overigens hebben 2e hands laptops natuurlijk nog een nadeel: de tijd dat op de accu gewerkt kan worden is korter.

[ Voor 25% gewijzigd door Voutloos op 19-05-2004 11:15 ]

{signature}

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Mocht je een tweedehands zoeken, dan heb ik er nog wel eentje liggen en met mij velen op dit forum. Maar misschien moet je ff kijken in V&A, ik zou de aanbiedende user wel even zoeken op het forum en de frontpage, iemand die al een tijdje aktief is zal niet meteen een oplichter zijn....

ping 127.212.23.124

• Zym0tiC
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:37

Zym0tiC

^_^

Ik kan me herinneren dat er in de pcm opf computertotaal vaak een advertentie stond van een zaak die goedkoop 2de hands spullen aanbood "mr. " en dan nog wat, is al een tijdje geleden dat ik een ct las namelijk :P

There is no such thing as innocence, only degrees of guilt | Flickr!

Verwijderd

Hier in Veenendaal zit wel zo'n shop voor wat jij zoekt:
http://computerserviceaanhuis.nl/2dehands/

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:50

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

@Zym0Tic: jij bedoelt MrAt.nl!

Zou kunnen, ik weet niet wat ze nu hebben, ze kopen daar volgens mij partijen op, en schuiven die dan met marge weer door.

@sardonix37: dan kan je beter een splinternieuwe kopen, gezien die specs..

[ Voor 21% gewijzigd door pjottum op 19-05-2004 11:32 . Reden: sardonix73 ]

ping 127.212.23.124

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier hebben ze ook het eea: http://www.bbcomputers.nl/

Verwijderd

Je kan ook eens hier kijken: http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/210 en op beursen ;)
bij de pricewatch vond ik deze Compaq Armada 7400 P-II 300MHz 128MB/6.5GB/FDD/CD/13.3" TFT voor € 299,-. Dat is een laptop met de specificaties die ik wil hebben. Daarmee zou ik overal in huis (en tuin) tv/DVD/DivX kunnen kijken :p

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 11:55 ]

• DynaMikeY
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online

DynaMikeY

1976 Kever 1300

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 11:40:
Je kan ook eens hier kijken: http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/210 en op beursen ;)
bij de pricewatch vond ik deze Compaq Armada 7400 P-II 300MHz 128MB/6.5GB/FDD/CD/13.3" TFT voor € 299,-. Dat is een laptop met de specificaties die ik wil hebben. Daarmee zou ik overal in huis (en tuin) tv/DVD/DivX kunnen kijken :p
Vergeet dat maar... met een P2-300 kun je geen DVD en geen DIVX kijken.

Je moet minimaal een 500MHz machine hebben, maar liever een 600MHz+ machine.

Misschien bij PC Oke? Of anders op zo'n PC Discount beurs misschien.

Banaan (W11): Ryzen7 5800x / Asrock B550M Pro4 / Radeon RX7800 XT / 32GB DDR4 / 1TB M2 980Pro + 2TB WDBlue M2 + 1TB SSD 970Pro | AnaNAS (UnraidOS): - Core I5-10500T (2.3GHz) / Asrock H510-M / 32GB DDR4 / 1x 1TB SSD + 250GB M2 + 1x 6TB HDD + 7x 4TB HDD

Pagina: 1