Toon posts:

code sony radio

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een sony radio/cd speler in mijn auto zitten zo een met afstandbediening maar het probleem is nu de spanning is van mijn auto af geweest en nu staat de beveiliging op mijn radio aangesloten. IK ben de code kwijt waarschijnlijk tijdens de verhuizing. Wie o wie kan mij helpen tegen een kleine vergoeding??? Ik ben je dan eeuwig dankbaar....
en nee hij is niet gestolen :'(

Verwijderd

Misschien sony eens bellen?
Denk niet dat iemand je hiermee kan helpden, die codes zijn volgens mij per radio uniek.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

# Beveiligingen omzeilen en andere vormen van (internet)misbruik.
Wachtwoorden / Firewalls en dergelijke zijn er niet voor de lol maar om PC's, netwerken en dergelijke enige vorm van bescherming tegen ongewenst/onbedoeld gebruik te geven. Het is derhalve op het forum niet de bedoeling om mensen hierbij de helpende hand te bieden, vragen hierover te stellen of whatever. We willen dat gewoon niet op het forum hebben.
Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:56:
En dat kunnen wij niet ruiken ;)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:56:

Sony bellen en hopen dat je je produkt geregistreerd hebt bij de aanschaf ;)

[ Voor 46% gewijzigd door BtM909 op 19-05-2004 11:03 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-07 06:21

Remy

I usually get 100% accuracy

^^^ Yep, de enige manier. GoT is niet bedoeld om dat soort dingen te vragen, ook niet tegen vergoeding :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.