Ik probeer sinds vanochtend op mijn werk connectie te krijgen met ICQ
maar dat lukt maar niet.
Ik zit inderdaad wel op het bedrijsdomein ingelogd en er is een proxy aanwezig.
De instellingen van ICQ zijn al goed ingesteld (dat weet ik zeker), en ik heb ICQ zelf laten opsporen naar de juiste instellingen (poort om connectie te krijgen met LOGIN.ICQ.COM.
Hij loopt wat poorten af en komt uiteindelijk met een poort wat open staat en werkt (poort 3200) en geeft de melding: ICQ heeft de juiste instellingen gevonden en ingesteld om de connectie met de login server succesvol te maken.
vervolgens laat ik hem connecten, maar dat krijgt hij dus niet voor elkaar.
Hij blijft het wel proberen en komt niet met een foutmelding of zo.
Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik alsnog een connectie kan krijgen met de ICQ server ?
maar dat lukt maar niet.
Ik zit inderdaad wel op het bedrijsdomein ingelogd en er is een proxy aanwezig.
De instellingen van ICQ zijn al goed ingesteld (dat weet ik zeker), en ik heb ICQ zelf laten opsporen naar de juiste instellingen (poort om connectie te krijgen met LOGIN.ICQ.COM.
Hij loopt wat poorten af en komt uiteindelijk met een poort wat open staat en werkt (poort 3200) en geeft de melding: ICQ heeft de juiste instellingen gevonden en ingesteld om de connectie met de login server succesvol te maken.
vervolgens laat ik hem connecten, maar dat krijgt hij dus niet voor elkaar.
Hij blijft het wel proberen en komt niet met een foutmelding of zo.
Weet iemand wat hier aan de hand is en hoe ik alsnog een connectie kan krijgen met de ICQ server ?