Toon posts:

[XP] 'This requires Graphic Acceleration' error na setup *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

een vriend van me krijgt na de installatie van XP op z'n pc de volgende foutmelding:
This requires Graphic Acceleration error

Ik heb geen idee wat hiervan de oorzaak is...

drivers van de videokaart?

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-08 21:00

JohnD

Bernd

wanneer geeft XP deze melding :?

en waarom heb je niet eerst eens nieuwe drivers geprobeerd?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Kun je een screenshot maken en deze posten? Deze foutmelding kan bijna niet kloppen. :) Vertel meteen even wat meer over het systeem; geinstalleerde drivers, hardware in kwestie en de exacte foutmelding plus het moment dat deze verschijnt. Hier kunnen wij namelijk helemaal niets mee.

This requires Graphic Acceleration error > [XP] 'This requires Graphic Acceleration' error na setup *

[ Voor 18% gewijzigd door Spider.007 op 19-05-2004 10:01 ]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Probleem is gelukkig alweer opgelost. Onjuiste installatie van de grafische kaart lag hieraan ten grondslag.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Verwijderd schreef op 19 mei 2004 @ 10:24:
Probleem is gelukkig alweer opgelost. Onjuiste installatie van de grafische kaart lag hieraan ten grondslag.
Meer informatie kan andere mensen wellicht nog helpen. Zou je alsnog aan kunnen geven waar de error precies vandaan kwam; en hoe deze precies luidde?

Dit zal iemand anders met hetzelfde probleem zeker op prijs stellen

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Een vriend van me kwam met deze vraag. Deze melding kwam nadat hij z'n pc geformatteerd en windows XP opnieuw geinstalleerd had. Melding doemde op tijdens het pc gebruik.

Hij mailde me dat alles weer werkte, nadat hij de grafische kaart opnieuw geinstalleerd had.
Pagina: 1