Toon posts:

W2k Drivers onder Winnt 4.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Lexmark color jetprinter 1100
maar ik krijg hem niet aan de gang onder winnt 4.0
maar wel onder w2k.
is er misschien een tooltje waardoor dat wel zou lukken?

ik heb al verschillende keren naar lexmark gemailt maar ik krijg niks terug en op de site staan ook geen drivers voor winnt 4.0

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:56

Shunt

Boe

zo ver ik weet verschillen 2K en nt4 te veel van elkaar om drivers uit te wisselen.
ik ben bang dat deze printer alleen op W2k kisten aan gesloten kan worden.
tja nt4 veel bedrijven lopen er nu tegen aan dat de drivers gewoon niet meer voor gemaakt worden. weer een goede reden om een algemene upgrade te doen naar 2K

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Rataplan_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-12-2025
Gaat je niet lukken. Er zijn idd geen drivers beschikbaar voor NT4. Logisch ook, bij de specs van de printer staat dit OS ook niet vermeldt. Dus dat wordt aansluiten op een andere bak...

Wat je eventueel kan proberen is een NT driver van een andere lexmark installeren, je kan dan waarschijnlijk wel printen maar mist wellicht iets van de functionaliteit van je printer.

• Duinkonijn
  • Laatst online: 16:56

Duinkonijn

Huh?

je zou de 1020 driver kunnen proberen ftp://ftp.lexmark-europe....ional_english/nt4lex2.exe

op me werk stuur ik wel vaker printers aan met een oudere generatie

hp 1100 driver werkt prima met 1220 en 1300 })

Het is makkelijk om iemand zijn negatieve eigenschappen te benoemen, maar kan je ook de positieve eigenschappen benoemen?

• Shunt
  • Laatst online: 19:56

Shunt

Boe

lol dit klinkt me heel erg ROC in de oren :D.
een printer kopen van 2000 euro en dan er achter komen dat het niet werkt onder NT. en dan de drivers instaleren van een printer die 100 euro waard is en dan ook geen van de functies ondersteunt van de printer van 2000 euro :D. O-)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"