Waarom weet ik niet, maar bij het opstarten wil de fan van mijn nvidia tnt2 m64 een ratelend geluid geeft bij het opstarten. Na een tijdje is het wel weer over en klinkt het weer normaal. Zou het kunnen zijn dat ik 'em eruit had getrokken om bij mijn membanken te komen dat hij nu dit doet?
Ik heb zelf nog nooit een TNT2 m64 met fan gezien...
ehmz je geeft zelf het antwoord al. Je fan loopt aan. Dattie vanzelf ophoudt kan komen omdattie bij het draaien warm wordt, uitzet en dus geen speling meer op de as heeft. Wees eens iets zelfstandiger en druk 'm er eens netjes tegenaan, maak 'm los en smeer 'm goed, plak er een nieuwe op... zo moeilijk is het toch niet?
Ik heb er wel een, Asus V3800 magic.Op woensdag 20 december 2000 17:30 schreef Snake het volgende:
Ik heb zelf nog nooit een TNT2 m64 met fan gezien...
Lekker over te klokken
Loopt nu een stuk beter dan een standaard tnt2...
ik heb ook 'last' van ratelende fans. De 486-fan op de videokaart en de fan op de cpu maken wat herrie als je de comp net aanzet, na een paar minuten is het helemaal weg. Dit komt gewoon omdat ze wat ouder zijn, beetje versleten enzo... Ik vind het niet irritant...
mwa het kan vervelend worden als je fan opeens geblokkeerd word.. is niet altijd goed voor de temp van je videokaart..
blup
Ik wou al zeggen, op me creative tnt2 m64 zit er geen, alleen een heatsink waar je een ei op kan bakken 
Maar op me GF2 Pro zit er wel een op gelukkig
Maar op me GF2 Pro zit er wel een op gelukkig
Pagina: 1