[Afmelden] Foutmelding rundll32.exe

Pagina: 1
Acties:

• semicon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:04
Afbeeldingslocatie: http://www.tweakz.nl/php/files/pic_errorfourmelding.jpg

Nou zie ik na wat zoek werk op het internet dat het mogelijk een virus kan zijn, dat lijkt me stug, er staat hier norton antivirus op... (naja kan altijd maar, lijkt wat anders)

Ik heb geen idee wat het veroorzaakt heeft, er zijn geen nieuwe programma's geinstalleerd, paar dagen terug alleen adaware, en die heeft een aantal spyware cookies ofzo gevonden (toch niet boeie zou je denken)

Deze melding komt alleen bij het afsluiten of afmelden...

Weet iemand waar dit door verookzaakt kan zijn??

specs: Windows 2000

[ Voor 11% gewijzigd door semicon op 19-05-2004 09:09 ]

• SSH
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

SSH

. . . . . . . .

Description: Microsoft "Run a DLL as an App". RUNDLL32 is the Microsoft Windows program that loads DLLs into memory so that they can be used by specific programs or by Windows.
Company: Microsoft Corp.
System Process: Yes
Security Risk ( Virus/Trojan/Worm/Adware/Spyware ): No

Mijn gevoel zegt dat een ander programma hier verantwoordelijk voor is. Post eens je hijack log?(lijst me processen)

offtopic:
Dat je norton hebt draaien is geen garantie dat je virus vrij bent hoor, mijn en ervaringen van anderen waren de laatste tijd niet echt positief..

• SavageNL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-12 19:20
Ik heb de laatste 2 weken precies hetzelfde probleem. Als ik thuis ben zal ik mijn processen ook eens posten...

• semicon
:o Processen, goed, ik zal ff zoeken, ik wist niet dat jullie dat nodig hadden...

• semicon
OPLGELOST!

SavageNL, misschien tip voor jou, bij mij was het gewoon spyware

Ik had dit echt niet verwacht, maar het bestand bridge.dll in c:/%systemroot%/system32/bridge.dll is de bug, ik kon hem niet verwijderen maar adaware wel na een reboot alleen, dus niet in 1 keer.

Nu alleen bij het opstarten een melding dat hij bridge.dll niet kan aansturen met rundll, zal wel ff zoeken in msconfig ofzo

:*)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik ga je topic nog eventjes verplaatsen naar Beveiliging & Virussen :)

• Pendaco
  • Nu online

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

semicon schreef op 19 mei 2004 @ 09:37:
OPLGELOST!

SavageNL, misschien tip voor jou, bij mij was het gewoon spyware

Ik had dit echt niet verwacht, maar het bestand bridge.dll in c:/%systemroot%/system32/bridge.dll is de bug, ik kon hem niet verwijderen maar adaware wel na een reboot alleen, dus niet in 1 keer.

Nu alleen bij het opstarten een melding dat hij bridge.dll niet kan aansturen met rundll, zal wel ff zoeken in msconfig ofzo

:*)
ja bridge.dll is een vervelende daar had ik laatst ook last van, miss leuk om nog even mijn belevenissen met t bestandje door t lezen :*) ;
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/911472
Pagina: 1