Toon posts:

PuRam

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat het ontiegelijk duur is, maar omdat jullie geen zicht hebben op mijn bankrekening geen opmerkingen daar over ;)

Waar kan ik het in godsnaam vinden?
Google kon me niet helpen |:(

Alvast bedankt

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Dan heb je niet goed geGoogled:

http://216.119.93.139/Mer...e_Code=LI&Product_Code=PC

4999 dollar voor een PuRam Technology Drive.
Anybody who spends an extra $US4999 to buy a PC from Liebermann can test "PuRam"; that's the cost of a PuRam drive for one of their PCs. The PuRam is just a solid state drive of unspecified capacity (don't expect much), and $US5000-odd is only a slightly inflated price for one, by market standards. Those things are hilariously expensive, though there's no terribly good reason for it these days (I've written about SSDs before, here).
Ik ben het eens met die text overigens, maar je moet het lekker zelf weten natuurlijk ;)

Komt hiervandaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Remy op 19-05-2004 09:04 ]

LinkedIn
Instagram

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

klik
Als je zoekt op solid state kom je uit op meer producten die er op lijken en dus interssant voor je zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Remy schreef op 19 mei 2004 @ 09:03:
Dan heb je niet goed geGoogled:

http://216.119.93.139/Mer...e_Code=LI&Product_Code=PC

4999 dollar voor een PuRam Technology Drive.

[...]
Ik ben het eens met die text overigens, maar je moet het lekker zelf weten natuurlijk ;)

Komt hiervandaan.
euhm, ik wil die PuRam drive, niet de hele pc. Het punt is dat ik een compleet stille snelle pc heb, en het enige dat ik kan horen zijn mn (bijna volledig gedempte) harde schijven, en die laatste superzachte zoem wil ik er ook uit...

Dus alleen de drive, niet het systeem....
Terw_Dan schreef op 19 mei 2004 @ 09:12:
klik
Als je zoekt op solid state kom je uit op meer producten die er op lijken en dus interssant voor je zijn.
Ik ga es kijken, maar euh, die PuRam drives zien er uit als drives, die andere dingen die ik tot nu toe zag via de links niet....

• Remy
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Er staat ook dat het enkel voor de PuRam drive is, goed lezen:
Anybody who spends an extra $US4999 to buy a PC from Liebermann can test "PuRam"; that's the cost of a PuRam drive for one of their PCs.
Extra erbij dus, voor die drive :)

LinkedIn
Instagram

Verwijderd

Topicstarter
Remy schreef op 19 mei 2004 @ 13:29:
Er staat ook dat het enkel voor de PuRam drive is, goed lezen:

[...]
Extra erbij dus, voor die drive :)
Ik heb in Amerika gewoond, ik kan best wel engels lezen...

Die drive is een optie voor in dat systeem...

--- that's the cost of a PuRam drive for one of THEIR PCs. ---

En ik wil de drive, niet de rest van het systeem er bij...
Want de rest van de pc zal niet gratis zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2004 19:09 . Reden: Had ik zin in, ter verduidelijking ]

Verwijderd

www.cenatek.com --> duur, unbootable, alleen exacte ingekochte capaciteit is mogelijk
(en gebruikt geen goedkope DDR-SDRAM modules maar de zeldzamere en met van geringere capaciteit voorziene SDR-SDRAMs)

• Lennieboy83
  • Laatst online: 31-05-2024
Er staat trouwens niet bij of er ook ECC registered in kan, dit lijkt me wel slimmer, aangezien het betrouwbaar moet zijn B)

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, dit is nou een goede link. Alleen nog ff kijken hoe ze verkopen en hoe duur, want dat zetten ze dr weer niet bij. maar vragen staat vrij heh, ik zal wel laten weten wat ze kosten :)

Tis alleen... Nu nog ff een bedrijfje spelen, want ze verkopen ze zo te zien alleen aan bedrijven, zal wel weer voor grote orders zijn :(

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 08:45 ]

Verwijderd

Als je toch geld zat hebt, waarom koop je dan geen 2 Cheetah Ultra320 SCSI drives van 15000 RPM en een hardware raid0 controller?

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Flink grote USB pen is goedkoper als je een boot-driveje wil hebben die geen geluid maakt...

Forget your fears...
...and want to know more...

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Kan je niet beter investeren in een fileserver en gigaspeed LAN?

Onder voorwaarde dat je tenminste elders wat ruimte over hebt kan een server herrie maken waar jij het niet hoort...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

• mr_obb
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-01 17:28

mr_obb

Lakse Perfectionist

Verwijderd schreef op 20 mei 2004 @ 13:42:
Als je toch geld zat hebt, waarom koop je dan geen 2 Cheetah Ultra320 SCSI drives van 15000 RPM en een hardware raid0 controller?
Het punt is dat ik een compleet stille snelle pc heb, en het enige dat ik kan horen zijn mn (bijna volledig gedempte) harde schijven, en die laatste superzachte zoem wil ik er ook uit...

Verwijderd

tja, ik wist niet dat er mensen zijn die 5000 € overhebben om een "superzachte zoem" de wereld uit te helpen. :r

Verwijderd

Mocht je een Lieberman PuRam willen nemen, deze site houdt zich blijkbaar bezig met het ontzenuwen van diverse dingen van eerstgenoemde bedrijf: http://plex.us/outbursts/liebermann.html

Goedkope(re) SolidState oplossing: http://www.twintek.nl/pccarddrive.html (alleen krijg je hier wel 100% garantie op werking en snelheid - maar dat komt ook omdat ze niet zoveel beloven ;))

ter info: De PuRam van Lieberman is naar hun zeggen 4084MB: http://www.go-l.com/_images/hdspeed_machl_3.8_full.gif - het kost dus 1253 dollar per GB.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2004 14:58 ]

Pagina: 1