Toen ik mijn nieuwe AMD 900,Abit KT7,128MB,Asus v7100 systeempje Fifa 2001 ging spelen, kon ik een bepaalde toetsencombinatie niet indrukken, dan kwam er een piepje door mijn PC speaker...waar ligt dit aan?
Verwijderd
Ja kijk dit probleem heb ik dus ook
(ook bij andere spellen maar dat heb jij denk ik ook probeer anders maar eens)
Dit zuigt echt diep maar goed IEMAND oplossingen pleaze
Dit zuigt echt diep maar goed IEMAND oplossingen pleaze
Uhmm... gamepad misschien?
.... Ik weet het ook niet
ik hoop niet voor je dat dat een serieus antwoord is.... 
Heb een beetje een hekel aan gamepads....toetsenbord en muis will do bij verreweg de meeste games....
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Heb een beetje een hekel aan gamepads....toetsenbord en muis will do bij verreweg de meeste games....
Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?
Ik wil niet drammerig overkomen, maar weet niemand het antwoord hierop? Het is namelijk erg klote, games spelen is enorm lastig hierdoor (eigenlijk niet echt leuk), omdat ik bijv. in Fifa niet schuin naar boven kan lopen en schieten/passen tegelijk....
Het bederft een beetje je spelplezier...
Iemand? Alvast bedankt
Het bederft een beetje je spelplezier...
Iemand? Alvast bedankt
Volgens mij ligt het aan het aantal verwerkingen dat het toetsenbord/moederbord kan verwerken
als ik gta op mijn laptop speel en heel lang rechtdoor rij dan gaat hij in eenkeer langzamer rijden.
en dat piepen, dat is bij iedereen denk ik zo
als ik gta op mijn laptop speel en heel lang rechtdoor rij dan gaat hij in eenkeer langzamer rijden.
en dat piepen, dat is bij iedereen denk ik zo
Mijn ervaring is, dat de wat goedkopere toetsenborden problemen hebben met meerdere toetsen. (maar heeft met de manier van verwerken van keyboard te maken)Op woensdag 20 december 2000 20:23 schreef Hennie-M het volgende:
Volgens mij ligt het aan het aantal verwerkingen dat het toetsenbord/moederbord kan verwerken
Ik had dat vroeger ook, nu niet meer met een Logitech Deluxe OEM (klink misschien heel duur, maar kost maar 49,-)
(vooral links-boven-spatie ging slecht, maar ook andere 3 of meer toetsen combo's)
Verwijderd
Kijk als eerste eens naar je bios instelling wat betreft je toetsenbord. Ik heb dit niet met fifa2001 maar wel met de Need for Speed games.
Een vriend van mij had precies hetzelfde en heeft van ellende een ander toetsenbord gekocht. Dit verholp het probleem. Het ligt niet aan beperkingen van je moederbord. Probeer als je kan eens een ander toetsenbord aan te sluiten.
Een vriend van mij had precies hetzelfde en heeft van ellende een ander toetsenbord gekocht. Dit verholp het probleem. Het ligt niet aan beperkingen van je moederbord. Probeer als je kan eens een ander toetsenbord aan te sluiten.
Ligt aan windows, windows denkt snel dat je een mongool bent als je drie knoppen ofzo tegelijk indrukt. Wat dus wel es kan voorkomen in spellen
\o/
OK, ik zal binnenkort eens een ander toetsenbord aansluiten dan....
Euh...als ik een ander toetsenbord zou hebben dan....damn, moet ik nu een nieuw toetsenbord aanschaffen? Mijn oude toetsenbord heeft nog zo'n grote oude aansluiting...DUS DIE PAST NIET!
Verwijderd
In de betere electronica winkels zijn daarvoor hulpstukjes te koop, voor een paar piekjes.
Pagina: 1