Toon posts:

duron 700

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik wil een duron kopen en oc-en. en met oc-en wil ik de 1000mhz halen dus dacht ik ik koop een 700 is dat verstandig ? Of moet ik een 800 kopen

en kan je zien aan de duron of die goed te oc-en is bv aan de kleur van de core of een nummer

Verwijderd

maakt niet uit

Verwijderd

met een duron 700 kun je best 1 gig halen, moet je wel een chrome orb kopen (mycom-->40piek) of zelfs een alpha+delta met beetje pech. met een duron 800 kan ik je verzekeren dat je de 1 gig gaat halen.
ik d8 dat duron met blauwe core beter te oc-en is, maar ik kan het verkeerd hebben, en dat het juist andersom is.
het maakt ook uit in welke week je duron is gebakken, want uit sommige weken zit bv in een duron700 een core van 800.*-)
ik heb geen link voor je waar je kan nakijken uit welke week je een duron moet kopen, misschien een ander wel?
tweakers help me ff met die link

• McFreak
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-04 21:09

McFreak

McFraGG de gekste !!

Ik heb een Duron 800 met een abitkt7 en ik klok hem zo over naar de gig..zonder cpuvoltage-mods..
hij draait dan niet echt stabiel maar het lukt wel... en normale coolermaster erop..

duszzzzzzzz... :)
suit yourself men..

McFraGG de gekste !!

Verwijderd

hmmmz, poste wil wel op 1026, maar verder.. oja, da's in het raam, met systemp op -1 :D
tis een duron 700, 900 bijna stabiel, maar wel 50 graden, das wel met standaard lame-ass coolermaster ding.. klote bak is te klein voor m'n 12 cm fan :)