Ik heb sinds enige tijd een SMC 802.11b kaartje dat het in alle opzichten prima doet. Het probleem is alleen dat de Linux support moeizaam is. Er circuleren op Internet wat officieus gereleasde drivers (genaamd Nautilus) in een Am1771.tar.gz file. Bij het compileren kwam ik een 'fout' in de source tegen waar m'n compiler op stuk liep en na een aanpassing kon de driver gecompileerd worden.
Ik kom nu alleen geen stap verder. Elke poging om de device aan te spreken loopt uit op een freeze van m'n systeem.
VRAAG: zijn er mensen met een SMC 2602W v3 of een andere wifi kaart met de AMD 1771/1772 chipset erop? Werkt het naar behoren onder Linux?
Mocht het lukken om dit stabiel aan de praat te krijgen dan wil ik de drivers aanpassen zodat ze compatible zijn met kernel 2.6, want ik denk niet dat AMD er nog een vinger naar uit zal steken
Ik kom nu alleen geen stap verder. Elke poging om de device aan te spreken loopt uit op een freeze van m'n systeem.
VRAAG: zijn er mensen met een SMC 2602W v3 of een andere wifi kaart met de AMD 1771/1772 chipset erop? Werkt het naar behoren onder Linux?
Mocht het lukken om dit stabiel aan de praat te krijgen dan wil ik de drivers aanpassen zodat ze compatible zijn met kernel 2.6, want ik denk niet dat AMD er nog een vinger naar uit zal steken
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein