Ik heb dus een probleem met mijn laptop. Ik weet niet precies of het een hardware probleem is of een softwareporbleem. Ik denk een hardwareprobleem omdat ik windows XP, die er bijgeleverd zat, al 100x opnieuw heb geinstalleerd.
Het probleem:
Mijn laptop van Hp XE4500, start niet altijd even goed op. Het lijkt, dat als hij pas warm is, goed opstart (als het fannetje begint te draaien). Ik heb al vanalles geprobeerd:
DiagTools (speciaal van HP) gerund --> zegt dat alles goed is
simmtester gedraaid --> blijft steeds loopen? maar geeft geen fout
evenals goldmemory -->....
Al honderden forums afgedweilt --> geen resultaat
hij komt als hij opstart met de melding (als laptop koud is, is mijn hypothese):
\windows\system32\config\system kan niet worden gevonden, bladiebladiebla, je kent dat wel, en dan zegt ie dat je op R moet drukken voor een herstelproces
Na 5x herstart te hebben draait ie gewoon goed en stabiel
Mijn computerspecs:
Pent 4 1,6 GHz
256 infineon DDR pc2100
32mb M6
28 GB HD
Wat kan dit nou zijn? ik heb me echt wezenloos gezocht maar ben er nog niet uitgekomen. Ik denk dus zelf dat als de laptop koud is, dat hij dan raar gaat doen. Daarna dacht ik dat windows XP zijn geheugendump niet goed uitvoerde, maar dat was het niet. Ik heb er inmiddels windows98 opgehad, begon met bluescreens van 0000:000090c7... geheugen van bank verwisseld, bios is de nieuwste van hp.
Zeg me iets wat ik nog kan doen
Het probleem:
Mijn laptop van Hp XE4500, start niet altijd even goed op. Het lijkt, dat als hij pas warm is, goed opstart (als het fannetje begint te draaien). Ik heb al vanalles geprobeerd:
DiagTools (speciaal van HP) gerund --> zegt dat alles goed is
simmtester gedraaid --> blijft steeds loopen? maar geeft geen fout
evenals goldmemory -->....
Al honderden forums afgedweilt --> geen resultaat
hij komt als hij opstart met de melding (als laptop koud is, is mijn hypothese):
\windows\system32\config\system kan niet worden gevonden, bladiebladiebla, je kent dat wel, en dan zegt ie dat je op R moet drukken voor een herstelproces
Na 5x herstart te hebben draait ie gewoon goed en stabiel
Mijn computerspecs:
Pent 4 1,6 GHz
256 infineon DDR pc2100
32mb M6
28 GB HD
Wat kan dit nou zijn? ik heb me echt wezenloos gezocht maar ben er nog niet uitgekomen. Ik denk dus zelf dat als de laptop koud is, dat hij dan raar gaat doen. Daarna dacht ik dat windows XP zijn geheugendump niet goed uitvoerde, maar dat was het niet. Ik heb er inmiddels windows98 opgehad, begon met bluescreens van 0000:000090c7... geheugen van bank verwisseld, bios is de nieuwste van hp.
Zeg me iets wat ik nog kan doen