Toon posts:

(GHOST) foputmelding

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb laast me pc helemaal opnieuw geinstaleert naar mijn indelingen en van mijn c schrijf een backup gemaakt met Ghost, en op mijn D schrijf gezet.
nu zit mijn c schrijf vol shit en wil ik me backup der opzetten.
( vroeger deed ik dit altijd zonder problemen. ) maar sinds kort krijg ik x op x deze melding.

Hij start ghost op, en die sluit me pc af ( wat normaal is ) dan start ghost op in dos, en die sluit gelijk weer af.

ik krijg dan deze melding tezien.

Abort 29004 read sector failure result = 1 drive = 1 sector 6291519 to 6291521

the previous operation has failed.
iemand enig idee hoe ik me pc weer normaal kan backuppen?

Verwijderd

Welke versie van Ghost gebruik je? Je kunt proberen om je C:\ schijf low-level te formatteren + chkdsk en vervolgens Ghost van diskette of cd te laden om zo de image terug te zetten.

Verwijderd

Topicstarter
heb een minder legale versie ;)
van systemworks 2004 heb hem al via dos proberen optezetten

• Don van Boven
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Misschien heb je hier wat aan.
I have run into this problem before as well.

It turned out to be bad sectors on the partition I was trying to copy to. I put in a different drive and no problems.

Come to think about it, I did have a bad image that caused the same thing once too. It had become damaged some how. That one was a total lose. Anyway, I now use Drive Image 2002 instead of Ghost.

Harder

I'll make you an offer you can't refuse!

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Problemen met je warez / andere illegale rotzooi bespreek je maar ergens anders; de kans dat daar de oorzaak van het probleem ligt is helaas te groot.

Dicht

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.