[LAN] op afstand toets-aanslagen invoeren?

Pagina: 1
Acties:

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:58

spaceboy

Op grote hoogte

Topicstarter
Het klinkt misschien wat vaag, maar ik ben op zoek naar een (liefst freeware) oplossing om via een netwerk toets-aanslagen te kunnen doen.
Ik weet van het bestaan van VNC, maar dat is dus al "too much", ik wil geen beeld terugontvangen, ik wil alleen toets-aanslagen kunnen doen op de remote pc. Het liefst wil ik dus een proggie in de traybar van die remote pc (net als VNC) waar ik lokaal op kan inloggen met naam+pass en dan toets-aanslagen kan invoeren.

Weet iemand of zoiets bestaat?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Leg eens uit wat je precies wilt ? Want er zijn wel simpele commandline proggels waarmee je een programma op een remote PC kan laten opstarten (zie sysinternals).

Tijd voor een nieuwe sig..

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

ja zoiets is er, heeft mijn broertje onlangs nog geschreven, alleen die slaapt nu en derhalve kan ik je nu even niet helpen :P

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:22

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Hmm, daar ben ik dan wel heel benieuwd naar ;)
Hoe kun je dan zo'n netkeysend focussen op een window :?

Tijd voor een nieuwe sig..

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Koffie schreef op 18 mei 2004 @ 23:47:
Hmm, daar ben ik dan wel heel benieuwd naar ;)
Hoe kun je dan zo'n netkeysend focussen op een window :?
mja, ik weet het niet precies, maar het is gewoon een applicatie welke gewoon die toetsen "indrukt" die komen bij het windowtje aan welke focus heeft, echter is het een koud kunstje om iets te maken welke een bepaald window focus geeft lijkt me, geen idee of hij dat erin gebouwt had.

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Moet je dan eerst Control+Alt+Delete drukken wat een beveiligde call is?

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10:23

Equator

Crew Council

🦺#Rodekruis #whisky #barista

Wat moet je met je 'toetsaanslagen' doen :? Applicatiespecifieke zaken, of een commando runnen.
IIG heeft Windows 2000 Prof en waarschijnlijk ook XP een telnet server aanboord. MIsschien kan je daar wat mee ??
Pagina: 1