Usb branders...

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• mikkel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 29-08 15:58
Tweakers, ik wil voor mijn volgende opleiding volgend jaar een laptop kopen. Nou wil nu ook een brander kopen.
Hebben jullie ervaringen met usb branders, deze hebben het voordeel voor mij die aan m'n laptop kan hangen.

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:52
euhm je kunt niet met ieder programma branden ( nero niet bijvoorbeeld want de brander hangt niet aan een scsi of ide kanaal )
je krijgt vaak een buffer under run en het is dus alleengeschikt als je af en toe echt heel nodig iets moet branden
een netwerkkaartje in je laptop en je gewone pc met daarin een brander is denk ik veel beter

.

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ehh ik heb zelf een hp usb brandertje en die fikt prima nix loos mee geen enkele keer bufferunderrun ook niet als ik meerdere aplicaties tegelijk heb lopen onder het branden.

Ook nero herkent de usb brander net als easy cd creator.Fikt fijn met nero.

Geen klachten sofar dus over usb branden

Verwijderd

Branden met een USB brander heeft niet mijn voorkeur :(
Hebben jullie ervaringen met usb branders, deze hebben het voordeel voor mij die aan m'n laptop kan hangen.
Behalve je nederlands... (sorry mikkel) :)
Zie ik niet snel het nut ervan om in de trein te kunnen branden. ;) Wel moet ik toegeven dat het opzich best een cool systeem is maar volgens mij niet zo mobiel als verwacht. SCSI is beter maar DUUR :(
Wil je dan mobiel blijven is USB de optie, branden via je LPT poort wil ik niet eens aan denken....

Grtz,

Xmike

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Ik heb een tijdje een HP usb brander gebruikt en net als Jur geen klachten, werkt gewoon goed, ook op 4 speed, maar zoals xmike al aangeeft, de mobiliteit valt tegen, je notebook met adapter, brander en de adapter van de brander passen net in een grote notebook koffer en weegt al aardig wat

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..