Gaarne een uitleg (Floris) over het volgende:
In deze topic, die om redenen gesloten is waar ik volledig achter sta, zijn ook de links naar desbetreffende gewijzigd. Dit vind ik erg vreemd, aangezien de link niet verwijst naar:
[and I quote]
De desbetreffende link verwees naar een fimpje van +/- één minuut, een capture uit een speelfilm. Aangezien de 'illegaliteit' van dit filmpje zo laag is (misschien geheel wel niet), waarom is deze dan verwijderd?
In deze topic, die om redenen gesloten is waar ik volledig achter sta, zijn ook de links naar desbetreffende gewijzigd. Dit vind ik erg vreemd, aangezien de link niet verwijst naar:
[and I quote]
Mijn .JPG-dir stroomt over van de lekkere babes, met en zonder kleding. Hoe zit het daarmee?
We zijn niet vies van mooie vrouwen, en topless vinden we ook geen probleem. Hou er alleen wel rekening mee dat dit forum toegankelijk is voor internetters van 4 tot 400 jaar, en daarom moet de dame in kwestie wel een slipje aanhebben, het goed scrambelen van de schaamstreek is ook een optie.
[/and I quote]En links naar warez zijn zeker ook niet welkom?
Neen. Warez en cracks worden geweerd omdat we geen gezeik willen met een of andere Harrie (bij deze excuses aan iedereen die Harrie heet) van de BSA/BUMA/whatever die het nodig vindt om ons een boete of iets dergelijks te geven omdat wij links hebben staan naar illegale shit.
Daar zijn wij net zo blij mee als de meeste automobilisten met flitspalen.
Laat dat dus!!!
Er zijn zat sites op het Internet (er zijn naar schatting 2 miljard websites, lijkt me sterk dat je tussen die overige 1.999.999.999 sites niks van je gading vindt) waar je naar hartelust de meest illegale shit kunt halen die er te krijgen is.
De desbetreffende link verwees naar een fimpje van +/- één minuut, een capture uit een speelfilm. Aangezien de 'illegaliteit' van dit filmpje zo laag is (misschien geheel wel niet), waarom is deze dan verwijderd?