© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Op een schoolcomputer, heeft die een snelle internetverbinding?
Zo ja, dan moet je ee bootflop maken, en daarmee een FTP install doen, met als host ftp://alviss.et.tudelft.nl en dir pub/redhat/9/en/os/i386. Op die manier heb ik vandaag zelf ook een RedHat bak geinstalleerd, en dat ging bijna even snel als vanaf CD.
Zo ja, dan moet je ee bootflop maken, en daarmee een FTP install doen, met als host ftp://alviss.et.tudelft.nl en dir pub/redhat/9/en/os/i386. Op die manier heb ik vandaag zelf ook een RedHat bak geinstalleerd, en dat ging bijna even snel als vanaf CD.
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Als alleen die package stuk is, lijkt mij dat je gewoon de naam van die package onthoudt/opschrijft, en dan vervolgens die downloadt en met rpm installeert, iets wat allemaal basiswerk is volgens mij 
Over rpms installeren is genoeg te vinden op het internet lijkt me.
Mocht je twijfelen over de rest van de cd, kun je hem natuurlijk ook nog een keer helemaal downloaden.
Over rpms installeren is genoeg te vinden op het internet lijkt me.
Mocht je twijfelen over de rest van de cd, kun je hem natuurlijk ook nog een keer helemaal downloaden.
Dit topic is gesloten.
![]()